מודעה

ניהול זמן, סדר עדיפויות - עבודה עם תוכניות שותפים

כאשר אני עובד על האתר הראשי שלי ועל אתרים אחרים.... אני מוצא שהקושי הוא לחלק את הזמן באופן נכון בין הדברים הללו (כל אחד בנפרד) לבין הדברים האחרים בחיים (בכל זאת יש עבודה רגילה/ משפחה/  וכד').

נושא ניהול זמן, אימון להפגת דחיינות, וכד'... אילו הם נושאים מרכזיים כמובן לכל מי שהוא עצמאי (ואני כבר הרבה מאוד שנים עצמאי) ובטח שמדובר על עבודה חדשה (תוכניות שותפים).

אני מנתח את האתר הראשי שלי, ובהחלט רואה כיוון של ברכה... ובכל זאת השאלה היא כמה לשפר את האתר וכמה להמשיך האלה. הרי השיפור יכול להיות כמעט אין סופי.

אני משתמש לא מעט בכלים שלgoogle webmaster tools, ויש הרבה מה לשפר... אני לא מתלונן... בהחלט אני מקבל מידע נכון וטוב מה צריך לשפר וזה טוב ...רק דילמת הזמן.

בנוסף, מסתבר שישנם כמה וכמה ביטויים שהאתר המרכזי שלי עלה בהם ואין בו כלום. כלומר דפים, כמעט אקראיים שכתבתי.
מדובר במילים שמישום מה לא קידמו אותם, אני חושב שהן לא מקודמות מכיוון שבשביל האתרים הגדולים הן מילים חלשות (1000-2000) חיפושים. אבל בשבילי זה יכול בהחלט להביא עוד תנועה ממוקדת ואיכותית לאתר.
ברור שצריך לסדר אותם, לארגן אותם.. גם זה לוקח זמן.
בנושאים אלה, אני מרגיש שפה אני יכל לקבל עזרה. כלומר פה זה מישהו שיכול לעשות את כל העבודות האלה. זה מעלה לי לכתוב פה פוסט של כל הדברים שאני רוצה שיעשו בשבילי, ואני חושב שזה אפשרי שיעשו בשבילי.

זה בהחלט נותן לי את ההרגשה שיש הרבה מה לעשות... ומצד שני מה קודם? מה הכי חשוב? מה הכי מעניין?
ושוב.. האם כשאני לומד את הפרנציפ - האם לא כדאי להעסיק מישהי/ שתעשה את העבודה הזאת?

ולגבי התמורה הכספית:  בינתיים אני מעל ומעבר ל"דמיון". עכשיו אני עומד טיפה 170$ שפירוש הדבר שיש לי עוד שיש ימים לסוף החודש, שפירוש הדבר שאני אוכל לעמוד מעל 200$ לחודש זה.
אם ניקח בחשבון שלוח הזמנים הראשוני שלי היה להרוויח 100$ עד סוף ינואר... הרי שאני ממש מוביל.
האם באמת אוכל להרוויח כסף באינטרנט, משכורת של 6000$ לחודש. אני מתחיל להרגיש שכן, ואני מתחיל להרגיש שמדובר על עסק שיניב לי הרבה יותר טוב מכסף שאני מרוויח בבורסה

2 תגובות:

  1. זות כתבה חשובה לכל מי שעובד בעבודה שאין לה מסגרת זמן
    למדתי הרבה תודה

    השבמחק
  2. איזה כיף.
    תודה על התגובה המפרגנת
    :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...