מודעה

סיכום תוכניות שותפים גוגל אדנסנס - של חצי חודש נובמבר וקצת קיטורים

ב 15 לחודש עמדתי על סכום הכסף הלא צפוי (במובן החיובי של המילה) של $100. כמובן שיחסית למטרות שלי מדובר על מעל ומעבר של ההצלחה בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס.
אני חושב שמצד אחד אשמח להכנסת חודש נובמבר של 200$ ויותר (הכוונה מכסף באינטרנט). מצד שני, גם אם אני ארוויח רק 150$ אני לא ארגיש כישלון. זה עדיין יהיה מעל ומעבר לציפיות הקודמות שלי.

נכון, אני יודע ש 150$ לחודש זה מעט, אבל מצד שני זה ממש הרבה. במיוחד אם התכוונתי רק בסוף ינואר לעמוד על 100$

דבר נוסף מעניין זה אתר נוסף שאני התחלתי לכתוב אותו (ועדיין כמעט ולא מופיע בתוצאות החיפוש) מתחיל להניב לי כמה דולרים. שזה כמובן מאוד משמח. ועושה חשק להמשיך ולכתוב אותו ולקדם אותו.

הקיטור קשור לכך שלפני שעתים חשבתי לעצמי שאני אסדר ואעדכן כמה דברים באופן פשוט ביותר חשבתי שזה ייקח 20 דקות... וזה נגמר אחרי שעתים. מה שמשאיר אותי בהרגשה המוטעת שלא הספקתי כלום או במילים אחרות שאני גרוע בניהול זמן.

העניין הוא שהכל לוקח הרבה יותר זמן ממה שמתוכנן, ממה שנדמה.

ועוד קיטור אחד: אני אוהב מאוד לכתוב מאמרים ותכנים לאתר, אני שונא לכתוב קישורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...