מודעה

סיכום כספי זמני של חודש נובמבר - תוכניות שותפים

יש הרבה מה לסכם בנוגע למטרות נובמבר,
מכיוון שמדובר על כל הרבה דברים שאני רוצה לכתוב, אני אלך לפי שיטת הקאיזן, ואנסה, בפוסט זה, לסכם רק את המטרות הכספיות שלי בהקשר של להשתתפותי בתוכניות שותפים (בעיקר גוגל אדסנס).

מטרה כספית כללית

מבחינה כספית הרווחתי כסף באינטרנט בחודש נובמבר. החודש הסתיים בהצלחה גדולה. החודש הרווחתי 217.7$. שזה בעצם הרבה יותר מהציפיות שלי. (כזכור התכוונתי להרוויח רק בסוף ינואר 100$).

  • 217$ לחודש פירוש הדבר שהרווחתי ליום 7.25$ ליום.
אתר ראשי

כשאני מסתכל על האתר הראשי שלי הרווחתי
  • לחודש הרווחתי ממנו 165.56$ שפירושו ליום זה 5.52$ ליום.
בנוסף
מעניין לציין שהיה חלק של האתר שבו השקעתי הרבה מאוד, והתברר שהוא מניב לי סכום כמעט שוה (קצת פחות) מחלק של אתר שלא השקעתי בו כל כך. 

בנוסף, 
מהבלוג המלווה את האתר שגם בו שמתי  מודעות הרווחתי עוד 9.22$

אתר משני
מעניין שבאתר משני, שהתחלתי לבנות, (בנושא מאוד תחרותי מבחינת קליק) הרווחתי 20.8$ שזה עוד לפני שממש התחלתי לקדם אותו, ועוד לא התקרבתי לסיום הבניה שלו. 

שאר האתרים / בלוגים
  • רווח כולל נובמבר 217
    • רווח מאתרים ראשים + בלוג = 165.6+9.2
    • רווח מאתר נוסף = 20.8
    • סה"כ = 195.6
  • סה"כ רווח מאתרים ובלוגים אחרים =  21.4
מה שזה אומר.. שזה ממש מעט. 


סיכום מטרות כספיות והכנות מטרות כספיות לעתיד

כמובן שאני רוצה להרוויח החודש כמו שהרווחתי בחודש הקודם ויותר מזה. 
ברור שהמטרה הקרובה היא 300$ לחודש. (כפי שהוגדר בדף המטרות שלי). כלומר זאת המטרה שאומנם מתוכנת להשיג אותה רק עוד כאחד עשרה חודש, אולם נראה לי בהחלט שאולי היא תתרחש קודם לכן. 

אני מאוד מקווה שהחודש לא היה "פוקס", "מקרה". שרק במקרה לחצו על המודעות שלי - אבל כמובן הזמן יגיד. 

בנוסף, אחת המטרות הנוספות היא לקדם את האתרים האחרים שלי אבל אולי על כך אכתוב פוסט נפרד. 

הכנת מטרות כספיות חודש נובמבר

אז אם נסכם את הכנת מטרות הכספיות לחודש דצמבר
  • להרוויח יותר מחודש נובמבר
    • להרוויח 7.3$ ליום ויותר
    • להרוויח מהאתר המרכזי 5.5$ ליום ויותר 
  • להגיע כמה שיותר מהר ל 300$ לחודש 
  • להחליט בסוף ינואר על שינוי לוחות זמנים לכיוון ה 1000$  לחודש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...