מודעה

סיכום זמני של כמעט חצי חודש נובמבר 2010

היום 14.11 בנובמבר בבוקר.

רציתי לכתוב כבר כמה ימים בבלוג, לעשות סיכום זמני.... והנה זה קורה רק עכשיו.

כסף
מבחינה כספית טוב שחיכיתי. היום עוד לא היו לי לחיצות על המודעות, אבל סיכום ההכנסה הזמני של 13 הימים הראשונים של נובמבר הינו 82$. (מתוכניות שותפים)
מה שאומר שאם אמשיך בקצב הזה וטיפה פחות ארוויח לפחות 150$ בחודש נובמבר. זה בהחלט התקדמות גדולה.
זה מהר הרבה יותר מהר מהמתוכנן.
וזה יופי.

אני מפנטז שאת ה 1000$ לחודש  ארוויח תוך שנה. מבחינת המטרות שהצבתי תכננתי לעצמי את זה בעוד כמעט שנתיים.
עד סוף השנה הזאת אני אמור להגיע ל 300$. (ראו מטרות כספיות)

מדוע להרוויח את הכסף
הבנתי יותר מדוע אני רוצה להרוויח את הכסף הזה.
הבנתי מדוע אני, שמרוויח קרוב ל 20,000 שקל לחודש, מעוניין ב 1000$ האלה (ובהמשך כמובן ה 6000$ ליום).

הבנתי שכאשר יהיה זמן שאישתי לא תעבוד יהיה עוד טיפה הכנסה. במובן הזה הבהרתי לעצמי מדוע אני רוצה את הכסף הזה. ב
נוסף לכך, אני מעונין שבעתיד הרחוק ובהווה הקרוב יהיה לי עוד הכנסה "מהצד" שתוכל לתת לי כסף נוסף  להשקעות ולמסחר בבורסה.


אמונות מכשילות 

  • 300$ זה מעט כסף = אני מבזבז את הזמן שלי

אחת המחשבות שמכשילות אותי קשורה לחוסר הטעם. מה הטעם להשקיע כל כך הרבה זמן, אנרגיה, תשומת לב וכד' בשביל 80$ או 300$ זה ממש לא שווה את זה.
ואכן מבחינת הזמן זה לא שווה את זה, אבל מהרבה בחינות אחרות זה כן שווה את זה.
זה בהחלט מזמין אותי לחקור את המחשבה הזאת. שאני מבזבז את הזמן. חשוב שאני אעבוד עם המחשבה הזאת (והאחרות) יותר. הרי זאת אחת המטרות שלי.

  • אני לא עושה את הדברים החשובים שאני צריך לעשות 

זוהי מחשבה עם הרבה עוצמה, שאני מודה שאני דיי מאמין לה.
כלומר אני עוסק בבנית אתרים, בשיווק וכד', אבל אני לא עושה את הדברים החשובים:

  • אני לא כותב את הדברים המשמעותיים שאני רוצה / צריך (יעוד) לכתוב
  • אני לא לומד מספיק את הדברים שאני צריך ללמוד בשני התחומים העיקריים שאני עוסק בהם
  • אני לא מקדיש מספיק זמן לעבודה פנימית עם עצמי..



יעדים חודשים - נובמבר דצמבר
החודש רציתי להגן על הנכסים שלי. רציתי לגבות, לארגן את הקישורים ועוד. זה עדיין לא עשיתי.
מה שהתחלתי לעשות זה להכניס כמה דברים לאחד הבלוגים, משהו שמשרת גם את הצורך "לנקות" את הקלסרים, גם לשמור על המחשב, וגם להרוויח כמה דולרים

מקווה שאסיים את הדברים שרציתי לסיים. ואפתח חדשים.

היידה לכסף באינטרנט :)

ועוד דבר אחרון (אולי)
לפני כמה ימים גיליתי דבר שמאוד תסכל אותי.
עשיתי טעות של טירונים, טעות שנעשתה ב 700 דפים (אינני מתכוון לתקנה לאחור אלא רק לקדימה).
זה ביאס אותי. אבל... אנחנו ממשיכים הלאה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...