מודעה

מחשבות על המטרות לחודש נובמבר דצמבר ב' - קישורים נכנסים

מבחינת מטרות אני עומד במטרות שלי.
הרווחתי את ה 100$ לחודש כבר באוקטובר (שלושה חודשים מוקדם הצפוי) והרווחתי יותר מ 2$ מהאתר הראשי שלי.

המטרה הבא מבחינת המדרגות היא להרוויח 300$ לחודש.

אני חושב על מספר סוגים של מטרות. בפוסט הזה אני רוצה להתייחס לקידום אתרים ולקישורים נכנסים.

שיפור הקישורים הנכנסים:

מבחינת קישורים נכנסים אני חושב שאני צריך לבחון טוב יותר את הגוגל אנליטיקס לאתר הראשי שלי ולחזק את הקישורים הנכנסים שלא מכניסים תנועה
    • היעד שלי לראות האם אפשר להגדיל את הקישורים החלשים או אולי יש להניח להם 
    • המטרה שלי אולי בחודשים האלה לנסות ולהחליט באיזה סוג של קישורים נכנסים אני צריך להשקיע כלומר באיזה אתרים ובאיזה בלוגים ובאיזה פלטפורמות כדאי לי להשקיע.
דבר נוסף, הוא להחליט כמה קישורים נכנסים עלי לבנות בחודש. אני חושב על קישור אחד איכותי בשבוע (בהתייחס לזמן שלי כמובן). בכל מקרה צריך להחליט על הסדר, ולראות את התוצאות. אני מבין, לפי גוגל אנליטיקס, שישנם קישורים שעובדים פחות. 

בסוף החודשים דצמבר או החודש אני רוצה לדעת:
  • מה מדיניות הקישורים נכנסים (לטובת קידום אתרים):
    • פעם בכמה זמן אני יוצר את הקישורים הנכנסים (אולי פעם בשבוע קישור איכותי נכנס?)
    • באיזה אתרים/ בלוגים אחרים אני מתמקד בקישורים הנכנסים 
      • האם יש אתרים/ בלוגים שמטרתם קישורים נכנסים שיש להשקיע בהם יותר והאם יש כאלה שמכניסים פחות?
    • מהי מערכת הבקרה שלי- איך אני עוקב אחריהם(רישום)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...