מודעה

הצלחות, שימחה למול ייאוש ומשהו על התפתחות אישית

היום הוא יום מאוד פורה בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס.

  • היום, הרווחתי עד כה מעל 10$. זה סכום עצום בשבילי. (בדיעבד הרווחתי טיפה יותר מ 15.5$ ביום הזה)
  • בשלושת הימים הראשונים של השבוע הרווחתי סביב 8$ ליום.
  • יחד עם זאת אתמול ושלשום הרווחתי 1$ וקצת  זהו...
המטרה החודש להרוויח יותר מ 3.5$ ליום. = 105$ לחודש
ואולי (וזאת תהיה הצלחה עצומה) להרוויח 5$ לחודש = 150$ לחודש. 

בימים הראשונים של ה"הרבה כסף" הרגשתי שאני על הסוס. 
בימים של כמעט האין כסף, הרגשתי שאני  מונע מהכסף להגיע אלי. שזה הכל עבד מהר מידי... שמבחינה אנרגטית אני עוצר את הכסף מלהגיע אלי. 
והיום? עוד לא יודע מה אני מרגיש.


אני חושב שתוכנית השותפים מאפשרת לי להכיר את ההתייחסות שלי לכסף, ולפרויקטים בכלל. 
במובן הזה אני מרגיש שעבודה עם תוכניות השותפים עושה לי מאוד טוב. היא מאפשרת לי בתנאים נוחים לעבודה על ההתפתחות האישית שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...