מודעה

עבודה עם תוכניות השותפים היא סוחפת ו"מבזבזבת" את הזמן

אחת הבעיות הנוגעות ללהרוויח כסף באינטרנט בעזרת תוכניות שותפים של גוגל אדסנס היא שזה מושיב אותי מול המחשב וכתוצאה מכך אני נסחף. העבודה הזאת מעסיקה את הזמן הפנוי שלי.

למשל, היום היו לי שעתיים פנויות שהתכוונתי להקדיש ללמוד חומר מסוים ולכתיבה עליו והנה, פתאום אני מוצא את עצמי מסדר את אחד האתרים שלי וכותב תוכן, וכותב קישורים נכנסים.

היה לי יותר קל אילו הייתי מקליט את עצמי בטייפ מנהלים או אילו  הייתי כותב באופן כללי את מה שרציתי לכתוב, והייתה לי עובדת שהייתה מנסחת, ואחר כך בונה מזה שני קישורים נכנסים ואולי עוד משהו..
זוהי עבודה קצת סיזיפית בשבילי.

כמובן שכרגע זה לא רווחי אולי להעסיק עובדת אבל אני יותר מחפש את הדרך לבנות את העסק ופחות צריך את ה 100$ לחודש של תוכנית השותפים.

אילו היתה לי מישהי זמינה הייתי מעסיק אותה. 4 שעות בשבוע 100 שח לחודש. זה משהו שאני יכול ואשמח לשלם, וגם להרגיש טוב עם זה.

אני חושב שאחת המטרות שאפשר להציב (או  יעד) הוא שכאשר ארוויח 300$ או  להבדיל 150$ אשקול שוב ברצינות להעסיק מישהי. 

תגובה 1:

  1. הרבה יותר טוב מלהעסיק מישהי זה להשתמש במיקור חוץ(אאוטסורסינג).
    יותר זול, מבחר גדול יותר ומאוד נוח.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...