מודעה

סיכום כללי של רווחים מתוכנית השותפים של גוגל אדסנס - חודש אוקטובר -

היום זה היום האחרון של חודש אוקטובר 2010.
סיכום החודש:

  • עמדתי ביעדים של להרוויח 100$ לחודש. החודש הרווחתי קצת יותר מזה הגעתי לכך מוקדם מהצפוי. (לשימחתי). 
    • כיפק היי
    • ליום הרווחתי 3.4 דולר. 
  • מהאתר המרכזי הרווחתי החודש כ 65 דולר שזה יותר מ 2 דולר ליום
את המטרה של 100$ לחודש הצבתי עד לתאריך סוף ינואר 2011. הקדמתי אותה בשלושה חודשים. כמובן שזה מאוד משמח. 
אינני מעוניין לקרוע את עצמי בשביל להקדים את זמנים.
אני סבור שכדאי לי להשתמש בשלושת החודשים האלה בשביל לקדם את האתרים האחרים שלי, לארגן את עצמי, וכן, גם להרוויח יותר.
צריך לראות גם איזה מטרות להציב עד ל 300$ לחודש שאמור להיות מושג רק עוד שנה. ברור לי שאני יכול להשיג את זה לפני... השאלה היא באיזה מחיר (זמן/ אנרגיה).

שאלה נוספת שאני שואל את עצמי היא האם מדובר בהכנסה פסיבית או שמדובר בהשקעה שאני משקיע זמן ואם אני אפסיק להשקיע אותה אז הרווחים ירדו לטמיון

שאלה נוספת שאני שואל את עצמי היא מתי לקחת עזרה. כלורמ שמישהי אחרת תעשה את כל העבודה הזאת ואני רק אהיה בתהליך הבקרה או שרק אתפנה לתוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...