מודעה

ההשפעה של המטרות לטווח ארוך - מה עוד צריך ללמוד ולעשות

כשאני חושב על זה שאני מתכוון להרוויח 6000$ לחודש מתוכניות השותפים השונות (גוגל אדסנס ואחרות), אני מבין שלמעשה אני לא יכול להסתפק בידע שלי.  בשביל להרוויח כסף באינטרנט בסכומים כאלה אני צריך להיות בעל מיומנויות נרחבות ביותר.

אני צריך ללמוד הרבה יותר. אני מדבר על הצדדים הטכניים למשל:

  • אני צריך ללמוד איך להקים פורומים, לתכנים של גולשים
  • אני צריך ללמוד טוב יותר איך להקים אתרים של וורדפרס
  • אני צריך ללמוד איך להקים אתרי קהילה בדרופל
יש הרבה מאוד דברים טכניים שאני צריך ללמוד. כי בשביל להקים מספיק אתרים מרוויחים בעברית, אני צריך פלטפורמות שיאפשרו את זה. 

ברור שאני צריך גם לעודד תוכן של גולשים באתרים שלי (בעזרת תגובות/ פורומים/ מאמרים באתרים השונים). כך שהם יעשירו את האתר. וכמובן יעשירו אותי (ואין פה שום כוונה נצלנית, להפך. אני מעוניין לתת תוכן בעל משמעות)

אני סבור שאם הייתי חושב בקטן, אולי הייתי דוחה את הלימודים האלה, הייתי אומר שבשביל להרוויח מעט כסף באינטרנט, אסתדר עם הידע שיש לי.

אבל בשביל להרוויח 200$ דולר ליום, אני צריך ללמוד הרבה מאוד. 
זה היתרון של המטרות לטווח ארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...