מודעה

מטרה - מה ארוויח בתהליך העבודה עם תוכניות השותפים

הפוסט הזה עוסק במטרות
המטרה של פוסט זה היא לרכז את כל הדברים שאני רוצה להרוויח במהלך העבודה על תוכנית השותפים של גוגל אדסנס.

הפוסט הזה הוא בהמשך לפוסט שעסק בהיבט הכספי של המטרה להרוויח 6000$ לחודש באופן קבוע מתוכנית השותפים של גוגל אדסנס.

המטרות הן מטרות נפשיות - רוחניות שקשורות לכסף.


מטרות שקשורות לכסף
מטרה כספית אחת היא כמובן להרוויח 6000$ לחודש מתוכנית השותפים של גוגל אדסנס. שזה סביב 200$ ליום.

מטרה נוספת היא לעבוד על כל נושא הכסף. כמו שאפשר לקרוא באחד המאמרים, כסף זה דבר דביק, הרי שהרבה דפוסים נפשים, פסיכולוגים ואחרי קשורים לכסף. אני סבור שעבודה על כסף, בעזרת תוכנית שותפים יכולה מאוד לעזור לעבוד על הדפוסים שקשורים לכסף.

  • למעשה פה המטרה היא לעבוד על הקשיים הנפשים, הפסיכולוגים, הריגשיים אשר קשורים לכסף - או מה שקוראים התפתחות אישית עם כסף
מטרה הקשורה למטרות הקודמות היא לחיות בשפע כלכלי. כלומר ללמוד לחיות ולהתרגל לשפע כלכלי, נינוח אוהב. 

מטרות שקשורות למימוש עצמית

פיתוח ושיכלול השיטה שלי
למעשה הסיבה העיקרית שבגללה בחרתי לפתוח אתרים היתה לעזור לי לפתח שיטה מסוימת. כלומר המטרה היתה לפזר את הידע שלי ולארגן אותו למיקשה אחת. 
המטרה כפולה:
  • גם לארגן ולפתח את הידע
  • גם ליצור לו נוכחות אינטרנטית שאנשים יהנו ממנו, יסתקרנו ממנו, כמובן.. ישתמשו בו. 
המטרה העיקרית של כל האתרים/ בלוגים שלי היא לעזור לי לפתח ולהתפתח עם השיטה שלי. תוכנית השותפים מהווה כמעין ערך מוסף לתהליך הזה. 

ארגון וסיכום חומר
מטרה נוספת היא לארגן ולסכם חומר במספר נושאים שאני מתעניין בהם. 
הארגון בצורת אתר שגם אחרים יוכלו להנות ממנו, מוצאת מאוד חן בעיני. ולפיכך, המטרה שלי היא לסכם ולארגן חומר במספר נושאים שמענינים אותי. 

אם יהיו לי מטרות נוספות אני כמובן אוסיף אותם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...