מודעה

רגע של משבר: אני לא מרוויח מספיק בתוכנית השותפים. איך להגיב?

בשלושת הימים האחרונים חלה נסיגה בכמות המודעות גוגל אדסנס שלוחצים באתר המרכזי שלי.

כזכור המטרה העכשוית היא 3$ ליום מתוכנית השותפים. כרגע, בימים האחרונים ה"ממוצע ירד" לסביבות 1$ ליום. עכשיו הממוצע מתחילת החודש עומד על קצת יותר מ 2.5$ ואם זה יימשך בקצב הזה... אני אסיים את החודש עם ממוצע של קצת יותר דולר ליום.

יש לי כמה מחשבות בנוגע לירידה במודעות שלי
יש כמעין הרגשה שאולי משהו במודעות מתפספס, אולי אי אפשר להתקדם בתוכניות שותפים כפי שרציתי. אולי כל המטרות שלי לא התממשו בגלל זה.  כלומר אולי כל המחשבות והדמיונות שבניתי היו באוויר.
"אז נכון, היו לי כמה הצלחות אבל זה זמני..."

כתבתי בעבר, כבר שאני מאמין בקשר העמוק שבין מה שקורה עם הכסף הפיזי ועם העולם הפנימי.
יתכן שהירידה ברווחים על המודעות מודעות דווקא להתקדמות שלי בתחום הנפשי רוחני של הכסף. כלומר דווקא בגלל שהתקדמתי, משהו מבפנים עוצר אותי.
כלומר יתכן שמשהו באנרגיה עוצר אותי, בגלל שכל הכסף בעצם נעצר.

לדעתי תוכניות שותפים מאפשרת עבודה עם כסף. כתבתי זאת באחד הפוסטים בעבר. יתכן שעכשיו יש פה דרך שאני צריך לעבוד עם עצמי בנוגע לכסף.

כלומר כאילו יש פה בדיקה בנוגע לנחישות שלי. האם עכשיו אני אתייאש (מקווה שלו). כלומר האם כאשר אני נפגש בקושי כזה (שאובייקטיבית יכול להיות בהחלט סטטיסטי) יגרום לי להפסיק. לזרוק את הכל?

בנוסף, אני חושב שכדאי לי לארגן בצורה ברורה יותר את כל מה שאני רוצה להשיג בעזרת העבודה עם תוכניות השותפים השונות. כלומר מה בעצם אני רוצה להשיג בעזרת מבחינת התפתחות אשית, בעזרת תוכניות השותפים. כתבתי זאת בעבר, אבל אני סבור שכדאי לי להדגיש את זה יותר

דבר נוסף, הוא שהירידה בהכנסות קרתה אחרי הפוסט הקודם שבה כתבתי על האמונות שלי למה אני לא אצליח, דבר שעשוי לתמוך בתזה של העבודה הפנימית.

מדוע אני כותב על חוסר ההצלחות שלי
לרוב נהוג לכתוב על הצלחות בתוכניות שותפים. מדוע אני כותב על חוסר ההצלחות שלי?

  • קודם כל בשבילי, זה עוזר לי, לאפס ולארגן את המחשבות. 
  • וגם בשביל אחרים, לקרוא את הדרך של מישהו אחר בדרך לעשות כסף בעזרת תוכנית השותפים של גוגל אדסנס (ותוכניות אחרות) 
    • כשרואים איך מישהו אחר מתמודד עם משבר אפשר להיעזר בכך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...