מודעה

מה אני באמת רוצה לעשות? ליצר חומר

בשלב זה אני  מתקדם יפה בתוכנית השותפים לטובת הכסף באינטרנט. היום עברתי את החודש הקודם (והיום זה עדיין נחשב 24 בחודש כך שיש לי עוד 7 ימים) כדי לעמוד במטרה שלי להגדיל את ההכנסות בתוכנית שותפים. כן, אני  בדרך ל 100$ לחודש עם גוגל אדסנס.

כזכור, כרגע המטרה היא 3$ ליום. ובשאיפה ל 2$ ליום מהאתר המרכזי שלי.

בימים האחרונים אני חושב על מה בעצם אני רוצה לעשות בכל התוכנית שותפים. כלומר מהי הפנטזיה שלי.
אז מצד אחד אני נהנה מהרבה דברים.

  • אני נהנה לכתוב תוכן
  • אני נהנה להבין את הצדדים הטכנים של בניית אתרים
  • אני נהנה לעשות קידום אתרים ולהתקדם במנועי החיפוש
      • למרות שאני פחות נהנה מלבנות קישורים נכנסים, גם בזה יש לי הנאה מסוימת

יחד עם זאת, יש גם דברים שבהחלט מעייפים אותי. אילו יכולתי אולי הייתי:
  • מעסיק מישהו/י שיעשה לי הגהות או לפחות יעבור על החומר שאני כותב ויסדר ויארגן אותו
  • נותן את כל הצדדים הטכנים לאנשי מקצוע שיבנו את הפלטפורמות ויראו שהן תעבודנה
  • נותן לבנות לי קישרים נכנסים 
הדבר היחידי שאני חושב שאולי הייתי משאיר זה לכתוב את התוכן. זוהי המטרה המרכזית שלי, לכתוב תוכן, 

כתבתי כבר בפוסטים קודמים שאני רוצה לעזור לעצמי לפתח את השיטה שלי, ללמד את ידע חוויתי לעולם. כתיבת התוכן היא דרך משמעותית בשביל זה. 

כרגע אני עושה את הכל, אבל אולי.. בזמן אחר.. לנושא הזה יש שני צדדים
  • היכולת הפנימית שלי להניח: אולי אוכל להניח לאחרים לעשות חלק מהדברים, 
  • היכולת הכספית שלי: לשלם לאחרים (וכמובן יש למצוא אותם קודם) שיעשו עבורי את העבודה. 
אינני יודע האם אני מציב פה מטרה, מוגדרת.... כנראה שעדיין לא. 
אבל יש פה התכוונות להתמקד בעיקר, ולהניח לאחרים לעשות את זה. 

כך למשל, אולי כאשר ארוויח 300$ אוכל לשלם אותם למישהו שיכניס אלי את החומר לאתרים השונים?

הצבתי שעד סוף ינואר ארוויח סכום כסף של כ 100$ כרגע אני בדרך הנכונה.
אולי אחליט שבחודש הבא אני רק כותב בלי כל המסביב, כלומר רק מיצר חומר, (כמובן מעט קישורים, אבל לא יותר מידי). אולי לשם אני צריך ללכת. 

נראה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...