מודעה

כמה מחשבות של בוקר על כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים

את הבלוג הזה, כסף באינטרנט אני לא מקדם. פרט לכמה תגובות שכתבתי אין שום קידום אתרים, ושום קישורים נכנסים לבלוג הזה.

אם לא יהיו הפתעות לא נעימות, אז מתברר שאני ממש עומד ביעדים (נדיר בחיים שלי). החודש הרווחתי 81.2$  והרווחתי טיפה יותר מ 2$ באתר המרכזי שלי.
זה כיף להתעורר הבוקר ולדעת שהרווחתי אתמול בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס  4.9$ (הממוצע עומד על 3$) ליום.

אז קודם כל זה כיף. אני מתקדם, זה נעים לקום בבוקר ולדעת שהרווחתי כסף באינטרנט.
מצד שני, אני מסתכל, אני רואה שזה כלום כסף. מה זה 100$ לחודש? אני עושה את זה בשעתים עבודה ביום. לעומת המשכורת החודשית שלי מדובר בכלום כסף, זניח, זעום.
לעומת זאת ההשקעה היא עצומה.

זה לא שאני חושב היום להפסיק את תוכניות השותפים, אבל מחשבות כאלה בהחלט עוברות לי במוח.
גם עובר לי במוח בכל מה שאני לא מטפל, כל מה שאני לא עוסק בו. (ויש לא מעט דברים כאלה), כאילו שהעבודה המרובה על תוכניות השותפים היא סוג של בריחה בחיים שלי.
מצד שני, זוהי המחשבה המעשית היחידה שלי (או בעצם כמעט יחידה) להכנסה פסיבית משמעותית בעוד כמה שנים.

מי שקוראים את הבלוג שלי, יודעים, שאני לא נמצא בפעם הראשונה בדילמה של האם להמשיך את העבודה עם תוכנית שותפים או האם להפסיק אותה.

בעד להפסיק:

  • מעט כסף עבור הרבה זמן
  • בזבוז זמן משווע
  • בזבוז משאבי אנרגיה. 
בעד להמשיך
  • עניין
  • ממריץ אותי לפתח את השיטות שלי (ראו פוסטים קודמים)
  • הכנסה עתידית אפשרית
  • עבודה עם מחשבות על כסף ועבודה על מחשבות בכלל = התפתחות אישית
לפי התכנון רק בעוד משהו כמו שנה (צריך להסתכל במטרות) אני ארוויח 300$ לחודש. כלומר עוד קצת יותר מ 1000 שקל. האם זה שווה את זה?

אני מקווה שכן. 
צריך הרבה אמונה
:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...