מודעה

כמה זמן זה ייקח להרוויח 6000$ לחודש? תכנון זמן מחזק (או מייאש)

ברשימת המטרות שלי (פוסטים קודמים) כתבתי שאני רוצה לבנות הכנסה חודשים קבועה של 6000$ לחודש.
כתבתי גם את התחנות בדרך:

  • בדרך ל 100$ לחודש
    • הושג לראשונה בחודש אוקטובר 2010
    • תוכנן עד לתאריך 
  • 300$ לחודש

  • 1000$ לחודש
  • 3000$ לחודש. 
  • 6000$ לחודש

כמובן שזה עשוי להיראות מצחיק ומגוחך שאני מציב מטרה כל כך שאפתנית עם העבודה שאני מוכן להשקיע כל כך מעט זמן עבודה ובמיוחד שבחודש הקודם הגעת לשיא של 75$. 
אבל כמובן שמדובר על מחשבה לא מקדמת. 

היום התחלתי להרהר במטרות ובכמות הזמן שזה ייקח להרוויח את הסכומים הללו: ניסיתי להציב לוח זמנים למטרות

נכון לעכשיו הצבתי מטרה להרוויח 3$ ליום היום ה 15 בחודש הרווחתי כ - 45 דולר. פירוש הדבר שאם הכל ימשיך באותו קצב אוכל להרוויח כ 90 דולר לחודש שזה 3$ ליום. 

אם אהיה ריאליסטי ועדין עם עצמי אני סבור שעד סוף ינואר (שלושה וחצי חודשים) אוכל לעמוד על 100$ לחודש ויותר (אני מקוה שיותר.. אבל לא רוצה להלחיץ את עצמי).

ואז תוך כמה זמן יהיה לי את היכולת להרוויח 300$ לחודש? אני סבור שבמשך 9 חודשים אחרי ה 100$ אוכל להרוויח כ 300$ לחודש. שזה אומר שעוד שנה אתחיל להרוויח 300$ לחודש. כלומר רק בסוף אוקטובר 2011 אתחיל להרוויח 300$ לחודש

אני מאמין שאם זה יילך בכיוון הזה אז במשך שנה נוספת אוכל להגדיל את זה ולהרוויח 1000$ לחודש. כרגע זה נראה חלומי לא סביר, אבל לפי התכנון זה ייקח לי כשנתיים? זאת אומרת בסוף אוקטובר 2012 אוכל להרוויח 1000$ לחודש. 

שנתיים נראים לי המון המון זמן. המון, המון, זמן. מי יודע איפה אהיה עוד שנתיים. האם אצליח להחזיק מעמד שנתיים.
מצד שני, נראה לי ש 1000$ זוהי כבר הכנסה. זה כבר מקום של עסק...

אני משער לעצמי שאחרי זה ייקח לי לפחות שנתיים אם לא שלוש להגדיל את זה ל 6000$ לחודש. שזה אומר שבסוף אוקטובר 2014/2015 אוכל להרוויח 6000$ לחודש. וזה בהנחה שאחזיק מעמד, ושום דבר דרמטי לא ישתבש בדרך.

כלומר תוך 5 שנים אעמוד ביעדים שלי... 
נניח שחישוב הזמן הוא ריאלי...
האם אחזיק מעמד? 
אני מאוד מקווה שכן. 

כמובן שאני מקווה שהכל יקרה הרבה לפני... אבל אני מנסה להיות ריאלי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...