מודעה

מפגש עם אמונות: כל הסיבות למה לא אצליח להרוויח 6000$ לחודש כהכנסה פסיבית מתוכנית שותפים

כפי שכתבתי בפוסטים הקודמים, הצבתי מטרות כלליות להשתתפותי בתוכנית השותפים, והצבתי  מטרה ספציפית בדמות 6000$ לחודש הכנסה מתוכניות השותפים.

בפוסט הזה אני רוצה לציין את כל האמונות שיש לי, כאלה ש"מסבירות לי" מדוע לא אצליח לממש את מטרותי. אני מתייחס לסיבות שלא אצליח מכיוון שאחת המטרות בעבודה עם תוכנית שותפים של גוגל אדסנס (ואחרות) היא לעבוד עם האמונות הפנימיות בנוגע לכסף לטובת התפתחות אישית.

מדוע לא אצליח להרוויח מתוכניות שותפים 6000$ לחודש נטו - מפגש עם אמונות


  • רבים וטובים ממני לא הצליחו אז גם אני לא אצליח
  • אם זה היה כל כך קל כמו שאני חושב כולם היו עושים את זה
  • זה לא סביר להרוויח סכומים כאלה בתור הכנסה פסיבית
  • אף אחד (פרט לגופים גדולים) לא מרוויח סכומים כאלה בגוגל אדסנס בעברית
  • אין מספיק קהל בעברית אשר ילחץ על המודעות - פשוט אין מספיק גולשים
  • לא יהיה לי את הזמן להתמסר לתוכניות השותפים
  • אני עובד לאט מידי בשביל לבנות מספיק אתרים שירוויחו סכומים כאלה
  • גוגל יפסיקו להיות כאלה אטרקטיביים ויהיו להם פחות מודעות ועבור כל מודעה אני ארוויח מעט כסף
  • גוגל יפסלו לי את החשבון כי הם יחשבו שרימיתי אותם
  • יפרצו לי לחשבון ויגנבו לי את הכסף
  • יש לי כל כך הרבה מה ללמוד דרופל, PHP, וורדפרס וכד' כך שלא אצליח להשתלט על הכל בזמן סביר ולהרוויח את סכום הכסף הזה
  • אנשים לא יגלשו לאתרים שלי מכיוון שהם יאבדו מהרלוונטיות שלהם לאורך הזמן
  • אנשים לא יגלשו לאתרים שלי מכיוון שיש אתרים יורת טובים מהם
  • לאחר זמן, אנשים לא ילחצו על המודעות באתר שלי, כי הם יכירו את האתרים שלי, והיכן המודעות ממוקמות, ואז הפרסומות לא ישפיעו עליהם (הם לא יראו אותם ויתעלמו מהם) - כמו שאני לא לוחץ על מודעות באתרים גדולים שאני רגיל לגלוש בהם - אני פשוט לא רואה אותם.

אני חושב שיש לי פה מספיק חומר לעבודה פנימית עם האמונות הראשונות בנוגע לכסף ולאפשרות להרוויח מתוכניות השותפים. 
בהמשך אסביר כיצד לעבוד עם אמונות כאלה. 

תגובה 1:

  1. האמונות האלה ממש דופקות אותנו, אם היה רק אפשר להעלים את כל הדברים השליליים האלה זה היה מצויין :)
    לפעמים זה קורה גם לי כשאני ברגע של יאוש אני נותן לעצמי את כל התירוצים בעולם למה אני לא אצליח ואז זה עוד יותר מתדרדר וזה בכלל לא טוב.

    צריך לחשוב חיובי, כל הזמן!!!

    מוטי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...