מודעה

קבלתי את הצ'ק הראשון מ google adsense (כסף מגוגל אדסנס) 

לא מזמן קבלתי בדואר את הצ'ק הראשון של מגוגל אדסנס (תוכנית שותפים של גוגל).
הצ'ק הוא בדולרים טיפה יותר מ- 250$.

ראשית שימחה גדולה. גם 250$ זה כסף..

שנית, עולים בי  שוב הרהורי כפירה... האם להמשיך עם העבודה בתוכניות השותפים...
  • מתוך ה 250 דולר האלה יורד מעמ
  • צריך להפקיד את הצ'ק ואז יש שער המרה וכד'. ...
  • ושלישית האם זה לא מעט מידי להשקעה ההעצומה שהשקעתי. האם אני רוצה להשקיע את הזמן הזה בשביל הכסף הזה?

בכל מקרה, זה מראה לי שאפשר להרוויח כסף באינטרנט.
השגתי שתי מטרות. 

  • הראשונה והחשובה ביותר זה להרוויח כסף ממשהו אחר שהוא לא העיסוק הרגיל שלי.
  • מטרה שניה חשובה פחות זה לדעת שאפשר להרוויח כסף באינטרנט...

אין ספק שתוכנית שותפים זה עסק. עסק לכל דבר, עסק שמצריך להשקיע את זמן, אנרגיה וכד'.. השאלה היא האם הזמן בשלב מסוים יהיה שווה לכסף שיגיע? זאת השאלה. 

אני צריך לנסח לעצמי את המשך המטרות שלי שקשורות לתוכניות השותפים ושל הלרוויח כסף באינטרנט. ברור לי שצריך נשימה ארוכה בשביל להמשיך בכיוון הזה.

המשך יבוא... :)

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...