מודעה

מטרה: דולר ביום מאתר אחד


מה המשמעות של להרוויח דולר ליום בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס?

לא משהו לקום בבוקר בשבילו, אבל בעיני זה בעל משמעות.

כשהתחלתי להשתתף בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס אמרתי לעצמי שזוהי המטרה שלי. לראות אם אני יכול להרוויח דולר ליום- 30 דולר לחודש.

אז למטרה הזאת הגעתי.

המטרה הושגה בעזרת כמה אתרים וכמה בלוגים.

עכשיו המטרה שלי היא להתמקד רק באחד מהאתרים שלי, ולהוציא ממנו 1$ ליום. אם אני אצליח להוציא ממנו דולר אחד ביום, אז אדע שהצלחתי ואז יעמדו בפני 2 אפשרויות להמשך:
  • לפתח את האתר הזה לעוד כמה דולרים ליום
  • ליצור אתר דומה עם אותו ידע שירוויח גם דולר ליום.
קרוב לוודאי שאבחר בשתי האפשרויות עם דגש על האפשרות הראשונה (אני רוצה להוציא מהאתר הזה 10$ ליום).

המטרה שלי היא שתוך שנתים (אולי תיהיה אחריה) ארוויח כ-30$ ליום מתוכנית שותפים. שזה בערך 120 שח ליום, שזה בערך  3500 שח לחודש. שזה כבר שכר דירה. 

הרעיון שלי הוא מאוד פשוט: אם אצליח להרוויח מאתר אחד דולר ליום, ואולי בהמשך אוכל לשפר אותו בשביל להרוויח ממנו יותר (10$ ליום) אז זה אומר שלמדתי איך לעשות את זה ואוכל לשכפל את ההצלחה שלי.
זוהי הדרך שלי לנסות להרוויח כסף באינטרנט.

תחזיקו לי אצבעות:)

2 תגובות:

  1. אח שלו, אתה מייצר זבל וזה לא יתרום לך. שיפור במנוע של גוגל והאתרים שלך לפח.
    אתה לא מתמחר את הזמן שלך ולכן נדמה לך שאתה ברווח.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הבנתי בדיוק ... למה אני מייצר זבל? הרי אני מייצר חומרים משמעותיים....

      לגבי תמחור הזמן, אתה צודק בגלל זה היום (2013, שנתים וחצי אחרי) הסיפור הוא שונה בחישוב הזמן

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...