מודעה

סיכום מאי 1 - סיכום מצב של התוכנית הגדולה

החודש, חודש מאי 2014 מסתיים עם רווח של מעל 3500 שח עוד מספר ימים אדע בדיוק את הסכום המדויק אבל בכל מקרה עד כה מדובר בסכום הכי גבוה.
חשבתי על זה אתמול שאומנם זה כמובן לא כסף להתפרנס ממנו, אבל זה כבר טיפה כסף שאי אפשר להתעלם ממנו. גם באופן מוחלט וגם יחסית לזה שמדובר על עבודה חלקית של כמה שעות בשבוע.


יש לי כמה סיכומים, היום אני רוצה להתייחס לסיכום כללי שהתחיל לפני משהו כמו שנה ואולי בעצם יותר. אני מתייחס בעיקר לתוכנית/הרצונות הגדולים שהיו לי.

  1. בשלב ראשון רציתי להרוויח כסף ממשהו אחר שהוא לא העבודה הרגילה שלי - כלומר לצאת מהשבלונה. החודש ובכל החודשים האחרונים אין ספק שהצלחתי - כסף נכנס, אני יודע להתפרנס ממשהו אחר - זוהי הצלחה כבירה מבחינתי. 
  2. רציתי להרוויח 6000$ שבמחיר מעודכן להיום, אני רוצה להרוויח 24000 שח. אני מאוד רחוק מזה. ואין לי עדין תוכנית איך לעשות את זה באמת. 
  3. רציתי להרוויח 6000$ או יותר בצורה של הכנסה פסיבית. אני יכול להגיד שסביב 1000-1400 שקל מתוך הכסף שהרוחתי החודש הוא הכנסה מניבה (לפחות בשנתים האחרונות).  כלומר דברים שעשיתי פעם ועובדים היום בלי כמעט הזנה שלי.  גם פה, אני עדיין מגשש איך להמשיך הלאה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...