מודעה

מיקוד פרויקטים - עדכון

כתבתי על חוק פרטו, על הפרויקטים שלי ועל הנתונים הסטטיסטים. היום אני רוצה לעדכן על בנושא של מיקוד פרויקטים.
בסופו של דבר בבחינת ערוצים של גוגל אדסנס מתברר שרק פרויקט אחד מניב כסף משמעותי. ידעתי את זה אבל לא רציתי להודות בזה. . זהו פרויקט שחולש על פני מספר אתרים (חלקם רווחים וחלקם לא), ואני החלטתי לפני כשבוע או בעצם יותר להתמקד רק בפרויקט הזה סביב גוגל אדסנס.


אני עוד צריך לנתח את האתרים השונים ואולי להיות יותר מדויק, אבל מה שברור הוא שהפרויקט הזה הוא פרויקט שמניב. אומנם לא הרבה, אבל בכל זאת מניב כסף. זהו הפרויקט שבו אני צריך להתמקד.

מידי פעם אפזול החוצה בתוך הפרויקט הזה לתתי פרויקטים אחרים ואולי אולי אולי על פרויקטים נוספים. אבל המיקוד  הוא בפרויקט הזה.

בנוסף, אנסה לפתח את הנושא של ספרים באמאזון אבל זה כרגע על אש קטנה (וארוכה). אעדכן בהמשך בערוץ זה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...