מודעה

החלטה לחודש זה - בניית אתרים עם ביטויים תחרותיים

בעקבות אחד הפוסטים הקודמים שם כתבתי על סיכום זמני ומחשבות להמשך התקבלו בתוכי שני החלטות להמשך (ואולי יתקבלו בהמשך יותר :).

כתבתי שם שהאתרים שלי באנגלית, שבהם אני משקיע הרבה מאוד מיקור חוץ לא מניבים מספיק כסף. עם האתרים באנגלית ניסיתי לעשות מה שעשיתי עם האתרים בעברית ונראה שזה לא בדיוק אותו דבר למרות קשה עדיין להגיד.

החלטה אחת שהחלטי היא לבנות שני אתרים שונים עם ביטויים מאוד תחרותיים (למעשה לפי כלי חיפוש המילים של גוגל הם סביב 1- שזה המקסימום).
כלומר שלושה אתרים בעברית בשני נושאים שונים מאוד תחרותיים. 

אני אעבור  בצורה הבאה:

  • אשקיע בערך שעה בשבוע לכל אחד מהם
  • תחילה אבנה את האתרים (בקצרה) כפי שבניתי את האתרים האחרםי שלי ולא אעשה שום קידום אתרים משום סוג
  • אחרי חודש אראה אם זה עובד ואם לא עובד אנסה להתקדם בתוספת של קידום אתרים שלב בשלב 
המטרה המרכזית של זה היא לראות וללמוד איך מקדמים אתרים עם ביטויים תחרותיים בעברית ואז להקיש משם לאנגלית. 

אני מניח שהתהליך ייקח סביב 3 חודשים עד שאהיה עם מסקנות אבל מקווה שהרבה קודם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...