מודעה

בלוג ניהול ויזמות

אחד הדברים שהבלוג הזה מאפשר לי הוא בעצם לחשוב. כבר כמה זמן שאני מרגיש (ראה הפוסט הקודם) שאני לא טוב בניהול, לא יודע לנהל. וכתוצאה מכך אני גם מרגיש ויודע שאני לא מצליח לממש את עצמי דרך העובדים שלי לא מצליח עדיין גם להפיק מהם מספיק כסף.

הבוקר הבנתי שבעצם הדבר שיכול לעזור לי הוא לכתוב על זה יותר, להתלבט יותר, לשתף יותר את עצמי, ואת מי שקוראים אותי. 

אז עכשיו פתחתי תווית חדשה "בלוג ניהול ויזמות" שבה בעצם מה שאעשה זה שאכתוב ואנסה לארגן לעצמי את המחשבות שלי על ניהול, את הטעויות שלי בניהול, קראתי לזה גם יזמות, כי בעצם זה מה שאני עושה. 

אני רוצה לדעת איך להניע עובדים יותר, איך לגרום להם לעשות יותר מה שאני רוצה, וכד'.. איך לעבוד איתם. בהתחלה חשבתי לפתוח בלוג לשם כך, אל יש גם חיסרון בלנהל כל כך הרבה בלוגים, אז בכל פעם שיהי הלי מה להגיד בנושא... זה מה שאעשה. אכתוב זאת תחת בלוג ניהול ויזמות.

העובדים שלי כרגע

כרגע כל העובדים שלי הם מאודסק - אני החלטי להוציא עליהם  300$ למרות שלעתים זה יוצא 200$.
 יש לי כ 15 עובדים חלקם מתחלפים.

רוב העובדים עובדים לפי שעה.

  • אני החלטתי שאני רוצה לשלם לא יותר מ 1.11$ לשעה, 
  • יש עובדים שעובדים בשביל 0.11$ לשעה
שני עובדים עובדים לפי מספר מילים
  • אני משלם 1.11$ ל 500 מילים.  (הם מקבלים 0.002 למילה ויש עוד %11.1 עמלה).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...