מודעה

חודש אפריל. - שתי התפתחויות טובות

מבחינה כספית

החודש מסתמן כחודש הטוב ביותר עכשיו (כבר עתה יש לי יותר מ 500$ בחשבון שלי).

בתחילת אפריל כתבתי על חודש מרץ. והפעם אני כותב משהו דומה:

  • זה לא הכנסה פסיבית -
    •  300$ מזה מזכיר הכנסה פסיבית
    • וה 200$ + של החודש (נקווה ש 300$ עד סוף החודש) באו מתוך עבודה זמנית - זה מתוך עבודה שלא תחזיק מעמד - כלמר פרויקט זמני.

יחד עם זאת זה משמח שאני עושה את הכסף הנוסף. ולו רק בגלל שאני יודע איך עושים את זה (אפילו שזה זמני). 

מיקור חוץ + אנגלית

קפיצה נוספת, בתודעה, עשיתי בזה שהתחלתי להעסיק עובדי מיקור חוץ באנגלית ופניה לשוק דובר האנגלית. 
.
החלטתי להשקיע עד 300$ בחודש בשנה הקרובה במיקור חוץ ואני מקווה שאדע לעשות מהם כסף.

אכתוב על כך כמובן בנפרד

בכל מקרה, לדעתי, הנקודה המרכזית החודש זה הקפיצה בתודעה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...