מודעה

אסטרטגיה בסיסית להרוויח כסף באינטרנט שנקטתי בה עד עכשיו. שיפורים ומחשבות לעתיד

האסטרטגיה שנקטתי בה עד עכשיו להרוויח כסף באינטרנט זה
  • לכתוב תכנים טובים
  • לראות שמגיע תנועה לאתר
  • לקבל כסף מזה שלוחצים על מודעות גוגל אדסנס
זוהי אסטרטגיה מאוד בסיסית. אולי הכי בסיסית בנושא של כסף באינטרנט. 

כמה שהאסטרטגיה הזאת פשוטה ככה היא טובה. 

עכשיו אני מכון את עצמי לשתי מקומות. 

1.  להבהיר יותר את הנושא של גוגל אדסנס:

מחשבות כלליות
  • איזה תכנים אני כותב - אולי שמישהו אחר יכתוב אותם בעתיד
  • לשפר את התכנים שיתאימו לי לכתוב (ברור), וגם לראות עם גוגל אנליטיקס וערוצים של גוגל אדסנס מה אנשים מחפשים ואיך אפשר לכתוב לדברים של האתר שהם מחפשים (זה אני כבר עושה)
בנוסף - וזה החשוב - זאת הנקודה החשובה 
  • עד כה הבאתי תנועה בעיקר מגוגל בביטויים לא תחרותיים- שמטבע הדברים מניבים מעט כסף מגוגל אדסנס
  • עכשיו אני רוצה להוסיף לזה עוד אתרים בביטויים תחרותיים 
    • אני רוצה לנסות להשתלב יותר בביטויים תחרותיים, לפחות באחד מהם אני רוצה לטפס, גם אם אני אגיע לעמוד שני בביטוי זה עדיין זה עשוי להיות שווה מבחינה כספית. 
בנוסף

אני רוצה להגדיר לעצמי בעצם משהו יותר ברור מבחינת איך סוג התנועה ובעיקר דרך אופרטיבית פשוטה וברורה (של צעדים) בשביל לשפר את אתרי גוגל אדסנס שלי.

2. טכניקה חדשה להרוויח כסף

יש לי מחשבה נוספת על אסטרטגיה נוספת שאני רוצה לפתח אותה להרוויח כסף באינטרנט. דרך שהיא לא גוגל אדסנס. 
היא תיקח קצת זמן, אבל יש לי מחשבות בנוגע אליה, יתכן שדרך זאת תפתח לי עולם חדש של כסף באינטרנט. 


תגובה 1:

  1. אני רואה את זה הרבה אבל אני לא מבינה איך איך אני עושה את זה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...