מודעה

כסף באינטרנט - סיכום חודש פברואר והצבת מטרות לחודשים הקרובים ועוד כמה דברים לנתח

בחודש פברואר הרווחתי 188$ מתוכנית השותפים של גוגל אדסנס

זוהי הצלחה. הצלחה מכיוון שבחודשים האחרונים לא עשיתי כלום לטובת להרוויח כסף מתוכניות שותפים
אבל מה שקרה הוא שהכסף כאילו נכנס לבד. אנשים נכנסו לאתרים שלי, לחצו על המודעות גוגל אדסנס והכניסו לי כסף.
זה שימח אותי מכיוון שזה הראה לי את האפשרות העתידית של הכנסה פסיבית

מבחינת מטרות אני חושב שהמטרה עד סוף יוני צריכה להיות להתבסס מעל ה 200$. הכיוון הוא ל 300$ אולי כבר ביוני (למרות שיש לי עד אוקטובר (שזה עוד הרבה זמן) מבחינת המטרות הראשוניות). 

בנוסף, מה שמעניין אותי זה לקחת את האתר הראשי שלי ולנסות לנתח אותו. 
אני רוצה לשלב את הסטטיסטיקה לאתר, גוגל אנליטיקס יחד עם גוגל אדסנס ולגלות (מעניין אותי לדעת):
  • כמה אנשים נכנסים בחודש - להשוות בין החודשים השונים
  • כמה קליקים היו לי מידי חודש -
  • כמה הכניס לי בממוצע כל קליק
  • לגבי החלקים (דפים) הראשיים באתר הראשי שלי האם יש כאלה שהכניסו יותר אבל כל קליק - 
    • כלומר האם לקדם יותר איזורים מסוימים באתר שהקליקים עליהם מניבים יותר?
אני חושב שאם אדע את התשובות לשאלות האחרונות יקל עלי להתארגן. 
  • השליטה היחידה שיש לי היא על כמות הנכנסים - אינני אחראי באופן ישיר לקליקים- כמובן שהנושא של העמוד מכתיב את המחיר לקליק (באופן עקיף).
  • אולי אני צריך להציב מטרות בתחום הכניסות לאתר ולא בתחום הכסף? יתכן. 
כמובן שגם צריך לחשוב איך להמשיך להשקיע את הזמן - אבל זה אולי אחשוב בפוסט הבא - יש לי כמה כיוונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...