מודעה

תחילת סיכום של חודש פברואר

חודש פברואר (עד כה), כמו חודש ינואר וכמו משהו שקצת התחיל לפניו בדצמבר מאופיין בחוסר עשייה בנושא תוכניות שותפים וכסף באינטרנט.

  • לא בניתי קישורים נכנסים
  • לא הגדלתי את האתר הראשי שלי
  • כמעט לא כתבתי כלום בנושא זה

ובכל זאת, הכסף המשיך להיכנס. מי שקרא את המשבר שארע בחודשים הקודמים שגוגל אדסנס הורידו לי את הדירוג (או משהו כזה) והתחלתי להרוויח מעט כסף עבור כל קליק. 

בכל מקרה, זה השתנה, ועכשיו אני חוזר להרוויח כסף סביר עבור כל קליק. 

אני צריך לחשוב על מטרות לשנה הקרובה. לראות את אלה שהצבתי לפני מספר חודשים, שעברתי אותם, אבל שחזרתי (מבחינת מטרות כספיות)

בנוסף, אני מבין שאני שונא, אבל ממש שונא לכתוב קישורים נכנסים, אני אוהב לכתוב, אני אוהב לחשוב בדרך של קידום אתרים, אבל את העבודה הטכנית של קישורים נכנסים אני לא אוהב. ולפיכך, זה אומר שאני צריך למצוא עובד/ת שיעשו לי את זה. 

אני אחכה ל 200$ או ל 300$ לחודש בכדי שאוכל להוציא את זה החוצה ולקנות עזרה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...