מודעה

תיקון הטעות הראשונה שלי בקידום אתרים - מהירות אתר

עם גיוס נוסף של חיילי מילואים במבצע צוק איתן, לא נראה שיש אופק לסיום המלחמה ובכל זאת לא אכתוב עליה היום אלא על המשך העבודה שלי בנושא כסף באינטרנט, גוגל אדסנס וקידום אתרים  הדבר העיקרי שהתמקדתי אותו בחלק הראשון של יולי הוא לשפר את מהירות האתרים שלי.

בשלב כולשהו התחלתי לנתח לפי גוגל אנליטיקס את מהירות האתר שלי (איפה שהיה אפשר). קבלתי תוצאות מזעזעות. אני מודה שהרגשתי שבאופן (חלקי לפחות) הבנתי  שאני מקבל תשובה מדוע האתרים שלי באנגלית לא התקדמו, ומדוע חלק מהאתרים שלי בעברית לא התקדמו (כתבתי על כך בפוסטים האחרונים - למשל ראו סיכום יוני 1).

האתרים שהתעסקתי בהם 
  • באתרי בלוגר של גוגל לא נגעתי- פה זה נראה בסדר יחסית
  • באתרי וורדפרס - השקעתי מאוד במהירות האתר (ראו למטה איך עשיתי את זה)
  • אתרי ג'ומלה (כמו וורדפרס). נגעתי. 
לקח לי הרבה זמן ללמוד את זה, ולפיכך אני אסביר לכם מה בסוף עבד ולא את כל הדרך (כדי שלא תתברברו).


ניתוח מהירות אתר - כלים לניתוח 
הכלים הכי טובים שעבדו לי והיו זמינים ופשוטים הם
אסביר מה עשיתי באתרי וורדפרס כדי שתוכלו לעשות את זה בקלות 
ישנן מגוון כלים טובים שעוזרים למהירות אתר לוורדפרס כלי הוורדפרס היעיל ביותר שהשתמשתי בו הוא W3 Total Cache (ראו הגדרות שלו למטה)

לאחר מכן, המהירות השתפרה אבל זה עדיין לא הספיק. ופה התברברתי שוב.

ופה יש שני פתרונות

  1. אחסן קרוב (למשל אחסון בארץ בשביל גולשים לארץ) - לא בחרתי בזה כי זה היה לי יקר מידי וגם הרבה מהאתרים שלי הם לחול
  2. הגדרות של שינוי השרת שיאוחסנו ברחבי העולם (בחינם) - פה השתמשתי ב cloudflare ואפשר להשתמש גם incapsula (מציעים פחות אבל אפשר לנסות בשביל הגבורה הישראלית). 
כרגע האתרים שלי עובדים הרבה יותר מהר. זה היה השינוי הראשון שעשיתי בנושא קידום אתרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...