מודעה

איך לשפר אתרים - כמה מסקנות אחרי פסח עבור אתרים באנגלית

כשאני מסתכל על האתרים שלי אז
  • בעברית זה עובד טוב. ממש רווחי. אם נתייחס כמה שעבדתי לפני שנה על האתרים האלה ועכשיו זוהי רק תחזוקה מינמלית, אז זה ממש כסף טוב ברעיון של כסף באינטרנט והכנסה פסיבית וכד'
  • באנגלית זה לא הולך טוב ובזה אני הולך להתמקד בפוסט זה: בסיכום עם מבט מה אני הולך לעשות
אתרים באנגלית כניסות לאתרים
היום חודשים שהיו הרבה מאוד כניסות של אלפים ולעתים יותר מזה ביום, ויש זמנים כמו עכשיו עם כניסות מינימליות של כמה מאות. זה תלוי בגוגל שמשחק עם האתר שלי. (הכניסות ממנועי חיפוש אחרים yahoo  וביינג נשארות רצופות, אבל בכל זאת לא מספקות בכמות).

ההשקעה שלי באתרים באנגלית מבחינת אנרגיה
בעצם רוב מושקע באתרים באנגלית
  • ניהול עובדים - בעיקר
  • מחשבה מה אפשר לעשות
  • בשבועות האחרונים ניסיון לעשות קידום אתרים SEO
רווחים של גוגל אדסנס
  • למרות שאולי באופן ממוצע יש לי רווח גוגל אדסנס מהאתרים באנגלית זהו רווח שלא רק שאיננו לוקח בחשבון את העבודה שלי אלא הוא לא רווח גדול
טעויות שלי לשיפור בהמשך וכן לתיקונים ובדיקות נוספות 
הפחתת השקעת האנרגיה באתרים באנגלית
ראשית אני חושב קצת להסית את האנרגיה שלי מהאתרים באנגלית. להסית אותו או למנוחה או לאתרים בעברית, כלומר לתת פחות שעות בשבוע לאתרים באנגלית

ברור לי שיש לי לא מעט טעויות בנושא של גוגל אדסנס. אחוז ההקלקות לא מספק אותי וצריך לעלות, לא עשיתי את זה עדיין, ואני צריך להשקיע בזה יותר, לנטר מודעות, ולעשות אותן יותר טובות. זה משהו שאני צריך לעשות אותו. 

פיתוח אמאזון תוכניות שותפים
לפתח גם תוכנית שותפים נוספת של אמאזון. זה אולי לעשות בהמשך, לא דחוף, אבל כדאי לעשות. למה לחכות?

יותר SEO בתור האתר
אני צריך
  • לשפר את הבאונס רייט - להשאיר אנשים יותר בתוך האתר - כלומר שכל מאמר יהיה קשור למאמרים אחרים באופן יותר הדוק
  • להכניס אנשים לרשימת תפוצה שלי - מדהים שבכלל לא התעסקתי בזה (גם בעברית אני לא מתעסק בזה)
  • לקשר לרשתות חברתיות - גם מוזר שאפילו לא שמתי כפתורי שיתוף 
עוד בתוך האתרים
אני אשפץ עוד את המאמרים באתר, אבל עם הסתייגות שאני לא אנסה לכתוב יותר מהמינימום (קשור לסעיף הבא)


ניהול עובדים באודסק
באופן כללי נראה לי שאני לא אמלא את אותה נשירה טבעית ולא טבעית של עובדים (התחלתי שלא לעשות זאת).
לא אגייס כותבים חדשים, אלא רק מי שיש, ועם זה נעבוד. לפחות לכמה שבועות (ואני עושה את זה כמה שבועות). 

בנוסף, את אותם עובדים זולים שעושים לי כל מיני עבודות שירות בשלב זה אשאיר אותם כי הם מאוד זולים. למרות שהם זוללי אנרגיה. אני לא אנסה להחזיק אותם (התחלתי גם בזה השבועיים האלה). 

יותר SEO מחוץ לאתר

בזה אני חושב שאני צריך להתמקד, וקצת התחלתי בפסח. 

  • לעשות עמודי פייסבוק מתאימים ולחשוב גם על רשתות חברתיות אחרות
  • לכתוב קישורים נכנסים לאתרים שלי - זה מאוד חשוב - זה משהו שהתחלתי לעשות אותו בפסח
הבעיה היא שאין לי יכולת לכתוב באנגלית אפילו משפט אחד בלי לעשות טעויות, מה שאומר שאני צריך את העובדים שלי. 

דברים נוספים לחשיבה 
הפלטפורמה שאני משתמש בה אולי היא לא טובה (וורדפרס עם תבניות מסוימות), לחשוב אולי לשנות אותה. המחשבה היא לעשות אותם דברים בעברית ששם יש לי יותר חופש, ולבדוק

השרת אולי איטי מידי. אולי צריך להחליף שרתים. זה התעסקות בשבילי, אבל אולי זה חשוב.

דברים נוספים
אם יהיו לי דברים נוספים, אכתוב אותם פה למרות שהפוסט כבר התפרסם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...