מודעה

מה לעשות עם טעויות של עובדים -מנות קטנות

אני יכול להגיד באופן כמעט מוחלט (הסתייגות בהמשך), שאני מבין שכאשר עובד לא עושה מה שאני מבקש ממנו באופן עקבי, סימן שאני לא נותן לו את ההוראות באוןפ מספק.

לת מנות קטנות
למשל ביקשתי מעובדת מצטיינת שלי לכתוב מדריך (מי שזוכר זוהי המשימה שלי לכתוב מדריכי עבודה לעובדים הבאים שלי). היא פשוט עושה עבודה גרוע, בהמון זמן (שעולה כסף).
אני מבין שהבעיה היא שנתתי לה עבודה שהיא מעבר למידותיה. אני צריך לחתוך אותה לפיסות קטנות: לבנות לה את ראי הפרקים, לתת לה בהתחלה רק למלא כמה משפטים ואחרי זה.

האשמה עלי
קשה לי לקבל את זה אבל כאשר עובד לא עושה את מה שאני מבקש ממנו, אני חושב שהאשמה היא עלי. כלומר נתתי עבודה גדולה מיד.

האשמה על העובד
יחד עם זאת יש עובדים שהם פשוט לוקחים אנרגיה, הם פשוט מתעקשים לא להבין, עושים שטויות, את אלה שדורשים ממני לעבוד והם לא עובדים בעצמם (זה נורא קשה לי).
את אלה צריך לאפס, ופשוט להפסיק לעבוד איתם או להעמיד אותם במקומם (לא קל).

יש עוד סיבות ופתרונות
מובן שיש עוד סיבות שעובדים לא עובדים מספיק טוב ועושים טעויות, אבל נדמה לי שקודם כל אני צריך לראות את האחריות שלי ולשפר את עצמי, ורק אז לראות את ההמשך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...