מודעה

מימוש עצמי דרך העובדים

על הדימוי הזה אני חושב כבר זמן מה, ואני צריך להבין איך אני מממש אותו יותר.

לעתים אני מרגיש שאני עובד אצל העובדים שלי, אני מלמד אותם, אני נותן להם פידבק, אני נוזף בהם.. וכד'. זה המון זמן ואנרגיה.

השאלה היא איך אני מממש את עצמי דרך העובדים שלי.

  • איך הם כותבים ועושים בדיוק מה שאני אומר להם בלי שאני אוציא על זה הרבה אנרגיה?
  • איך הם מממשים את הרעיונות שלי בלי שאצטרך לירוק דם וגם אז לא להצליח
בסירטי המדע הבדיוני (וגם במציאות לעתים) רואים את הזרוע שהאדם שם עליו כמו כפפה והוא הופך להיות ביוני (כמה שנים לא השתמשתי במילה הזאת). 
אני מדמיין את עצמי מנסה להרים מסעות כבדים באמצעות העובדים שלי, שהיד שלי (שהם הכפפה הרובוטית שלי) עוזרים לי להרים מסעות כבדים בצורה דמיונית, שאני הופך להיות אדם ביוני באמצעות העובדים שלי. 

לא יודע אם הצלחתי להעביר את ההרגשה אבל השאלה היא איך הם מממשים את הרעיונות שלי יותר טוב ושאני עובד פחות קשה?

זוהי שאלה שאני צריך לפרק אותה לשאלות משנה, כדי שאוכל להשתפר פה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...