מודעה

6. מה ללמוד ומה לא ללמוד השנה בנושא כסף באינטרנט

אחד הדברים החשובים בניהול זמן זה לדעת מה חשוב ומה לא חשוב.

כמובן שחסר לי הרבה ידע לעשות את מה שאני רוצה לעשות. העניין הוא שאני רוצה להיות כמה שיותר בררן בידע הזה.

מבחינה טכנית של כתיבת קוד: אתרים, אפליקציות - אני רוצה ללמוד כמה שפחות. הראיתי לעצמי שאני ידוע ללמוד את הנושאים האלה (ברמה בסיסית בעבר) אבל זה לא משהו שאני רוצה להתחיל להתעמק בו. אולי איבדתי קצת מהעניין = ללמוד כמה שפחות = לא ללמוד - כלומר לא להתפתות לזה למרות שזה מעניין.


מבחינה של איך לעשות דברים ברמת על
זה דבר שאני אשמח ללמוד השנה. איך למצוא את העובדים המתאימים למיקור חוץ, איך להפעיל אותם, איך לתפעל אותם - זה משהו שאני מוכן ללמוד, ואני חושב שאני צריך להיות מוכן לקחת כמה קורסים בנושאים האלה השנה. את הקורסים אני רוצה לממן דרך גוגל אדסנס. - ללמוד

לימוד אנגלית- הייתי שמח לשפר גם את האנגלית שלי השנה. כדי שאוכל להפעיל יותר טוב אתרים באנגלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...