מודעה

הכנה למטרה: למצוא עזרה / להעסיק עובד/ת / למקסמם את הזמן שלי

האם באמת אני צריך לעשות הכל?
אני חושב על כך: מתי הזמן לקחת עזרה טכנית?

בסך הכל מה שאני אוהב לעשות זה לכתוב. זה הדבר נהנה ממנו מאוד בכל הקשור לתוכניות שותפים. למעשה זה לא בדיוק הכתיבה כמו הרצון לשתף ברעיונות ולפתח אותם.

אני רוצה שבעתיד כל מה שאני אעשה זה לכתוב ולהאציל סמכויות.

  • אני רוצה שיבנו עבורי את אתרי האינטרנט - כולל יוזרים וכד'. 
  • אני רוצה שאוכל לדבר לרשמקול ויכתבו את זה בשבילי
  • אני רוצה שיגיהו את מה שאני כותב
  • אני רוצה שאני אגיד את הרעיון ואחרים יבצעו אותו
  • אני רוצה שיעצבו את אתרי האינטרנט שלי
  • אני רוצה שיבנו את הקישורים בשבילי
כלומר, אני רוצה עזרה. 
אני רוצה להקדיש יותר זמן להוראה שלי ולטיפול שלי, (גם דרך כתיבה) ופחות לטובת הצדדים ה"טכניים".

אני שואל את עצמי מהי המטרה הנכונה לעבודה הזאת. כלומר מכמה כסף שארוויח אוכל להוציא על עזרה. 

בעבר העסקתי מישהי ל 4 שעות בשבוע, שזה היה לא רע.
חשבתי שכאשר יהיה לי 100$ לחודש אוכל להעסיק מישהו/י ל 4 שעות בשבוע, שיעשו את העבודה בשבילי. עכשיו אני חושב שזה מעט מידי. 
למעשה, אני לא צריך את הכסף עכשיו, אני יודע, אני ארצה אותו לעתיד, 

כלומר מה שאני כותב פה בפוסט הזה שמתגבש לי הכיוון של מה שאני רוצה לעשות...: יותר למש את ההוראה שלי, יותר לכתוב, ולהעביר וללמד את הידע שלי. 
  • כך גם אפתח את השיטה שלי,
  • וגם ארוויח כסף מתוכנית שותפים
ובשני המקרים אנשים ירוויחו באופן משמעותי. 

אני חושב שאני צריך לבנות לי איזה שהוא מעבר.. מכמה כסף אני יכול להתחיל מישהו/י.

אני רוצה מישהו/י שי/תצמח יחד אתי. כלומר כאלה שילכו אתי שנים. 

אני חושב שכדאי לתת לרעיון הזה להתגלגל במוח שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...