מודעה

תובנה נוספת היום - למה אצליח להרוויח 6000$ לחודש וגם כיצד אעסיק אנשים בעסק שלי

היום הבנתי למה אני אצליח להרוויח 6000$ לחודש  מתוכניות שותפים, בתור הכנסה פסיבית (כסף באינטרנט).

אני אצליח כי אני רוצה! פשוטו כמשמעו.
אני אצליח לקבל את הכסף הזה, כי אני רוצה, ואלוהים חנן אותי ביכולת להתמיד במטרות שלי לאורך זמן.

הבנתי כמה יעזור לי להקים את העסק שלי מבחינת החופש הכלכלי שהוא יתן לי. אפשרויות העיסוק המשמעותיים של חיים יגדלו.

העסקת אנשים בעסק שלי
הבנתי גם שאני צריך להעסיק אנשים נוספים בעבודה הזאת (לא עכשיו, בהמשך), והחלטתי שלעולם הם לא ירוויחו יותר ממני.
זאת אומרת ש

  • כאשר אקבל מתוכניות השותפים 1000$ אז לעולם לא אחלק לעובדים של יותר מ 500$ 
    • ואלי תמיד יילך 500$ ויותר
  • כאשר אקבל מתוכניות השותפים (גוגל אדסנס ואחרות) 6000$ לעולם לא אשלם לעובדים שלי יותר מ 3000$! ותמיד אקבל לפחות 3000$ ואולי יותר. 
כלומר הרעיון הוא שתמיד אני אחלק לעצמי ראשון. זה אולי נשמע מוזר שאני כותב את זה, אבל זה ממש בניגוד להרגלים שלי. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...