מודעה

חיבור גוגל אדסנס לגוגל אנליטיקס

כחלק מהפוסט הקודם שכתבתי על הקושי להסתכל למספרים בעיניים הסתכלתי עמוקות יותר על גוגל אנליטיקס וראיתי שבעצם גוגל אדסנס וגוגל אנליטיקס לא מחוברים. 

ניסיתי לחבר ביניהם, אבל לא הצלחתי, ואז התברר לי שהם מחוברים לא נכון (גוגל אדסנס היה מחובר לגוגל אנליטיקס לאתר שבכלל אין בו מודעות גוגל אדסנס). 

בקיצור שלחתי הודעה לגוגל ולא תאמינו קיבלתי הודעה חזרה (מנציגה אנושית) שהיא סידרה את זה ועכשיו שאני אחבר ביניהם נכון. 
האמת התרשמתי מגוגל - פניתי אליהם והם ענו, תוך פחות מ 10 דקות. 

כשהתחלתי לראות איזה נתונים מדהימים מקבלים מהחיבור הזה התחלתי להתבאס (וגם עכשיו) על כל השנה האחרונה שלא היו לי את הנתונים האלה - זה היה מקל עלי לשפר את עצמי בקלות. 

חבל לי על כל הידע שלא נמצא בידי (ונמצא בידים של גוגל). בכל מקרה... טוב שהתחלתי עכשיו, אני מקווה שעוד כמה חודשים יהיה לי פירוט מצוין על הקשר בין המודעות, העמודים והרווחים. אני מאמין שיעזור לי מאוד להבין איך לשפר את עצמי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...