מודעה

פתרונות לתקרת הזכוכית - איך להגדיל רווחים - כסף באינטרנט

באחד הפוסטים הקודמים כתבתי על תקרת הזכוכית של ה 300$ לחודש שם כתבתי שבעצם זה הסכום שאני עומד עליו עם גוגל אדסנס, ואני צריך שינוי בשביל להעלות את הסכום ל 6,000$ לחודש - וזה גם צריך להיות מתי שהוא הכנסה פסיבית או משהו שמתקרב לזה

אם אני מסכם את הסיטואציה שאני נמצא בא:
  • זמן - קשה לי לראות את עצמי מתחייב ליותר מחצי שעה ביום אולי שעה ביום בממוצע
  • מה שאני עושה במשך החודש מייצר אותו סכום כל חודש שלא גדל 
מפה אני מנסה להפעיל את היצירתיות שלי של מה לעשות.


פתרון 1 - מיקור חוץ 

הפתרון הראשון שאני חושב עליו כבר כמה שבועות ואולי חודשים אחרונים מסתובב לי בתוכי זה שאני צריך להיעזר במיקור חוץ - כלומר אם אני רוצה להתפתח ולהרוויח יותר באותו זמן או פחות אני צריך שמישהו אחר (או מישהי כמובן) יעשו את העבודה. 
לזה יש לי הרבה קשיים - לתת לאחרים לעשות את העבודה, לסמוך על אחרים, לדעת למצוא את העובדים המתאימים, ללמוד אנגלית וכד'.

פתרון 2 - מציאת פרויקטים פשוטים

פתרון שני שאני חושב עליו זה שאני צריך לבנות פרויקטים פשוטים, אתרים פשוטים, כאלה שיהיה קל לתפעל אותם שאני אוכל להעביר אותם הלאה, או לחלופין שהזמן שצריך להשקיע בהם על בסיס חודש הוא מאוד נמוך. 

במובן הזה עדיף אתר שצריך להשקיע בו שעה בחודש ומניב 100$ מאשר אתר שצריך להשקיע בו 15 שעות בחודש ומניב 3000$ 
השני כנראה לא יוכל  להיות הכנסה פסיבית ואילו לראשון יהיה סיכוי כזה. 

כמובן שצריך למצוא את הרעיונות של הפרויקטים הפשוטים (יש לי אחד כרגע). 


פתרון 3 - פיתוח דפים נקודתיים בשביל לגרום לתזרים מזומנים חיובי יותר

פתרון שלישי הוא בעצם לגרום לתזרים מזומנים חיובי. כלומר להסתכל על הדפים שמניבים לי הכי הרבה כסף, ולנסות ליצור כמותם או לפתח אותם
הרעיון הוא ש"בקטנה" להרוויח קצת יותר כסף מתוך מגמה, מחשבה, שזה כסף שיוכל ללכת להתנסויות שלי במיקור חוץ  - את זה גם אני צריך להסביר. 

על כל אחד מהפתרונות האלה יש לי מה לכתוב ומה לחשוב.... בהמשך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...