מודעה

הבנתי מה זה אומר להשאיר כסף על השולחן

לפני שבוע בדיוק עבדתי על אתר הפיילוט שלי, בזמן האחרון קצת חזרתי אליו.  ניסיתי להוסיף כמה דפים חדשים ועבדתי עם מילות מפתח ועם כלי מילות המפתח.

באחד הביטויים המאוד לא תחרותיים הגעתי למקום גבוה כבר זמן רב. ישנו אתר אחר שמתחרה  על אותה מילת מפתח לא פופולרית ויושב בחיפוש גוגל הרבה הרבה הרבה אחרי...

ופתאום בום.. בום.. בום.. (סליחה על התאור הדרמטי, אבל כך זה היה - ממש ).
מתברר שאני בכלל לא במילת החיפוש הנכונה. מתברר שגולשים המחפשים אותו דבר משתמשים בביטוי אחר ושם כבר יש הרבה מאוד חיפושים (שוב לפי כלי מילות המפתח של גוגל), שם גם יש הרבה יותר  מודעות (אדווארד) אדסנס, והרבה יותר כסף.
מתברר אני ניסיתי כל הזמן לקדם ביטוי לא נכון.
כל הזמן טעיתי

הסתכלתי ברישומי האקסל שלי (אני עושה את הדברים באקסל) והמילות חיפוש הנכונות היו שם, רק התעלמתי מהם (באלגנטיות).

ראיתי בעוד רישום שעשיתי פעם - כן המילות חיפוש היו שם, ואני התעלמתי מהם.

אני לא יודע איך לא ראיתי את זה, אבל זה פשוט הייתה מכה. פשוטו כמשמעו.

אני חושב שאילו הייתי עובד על ביטוי החיפוש הזה והייתי מגיעה למקומות ראשונים או אפילו לעמוד הראשון (לשם הייתי מגיע בלי בעיה) אז ...

-------------
ומשהו אחר  - דומה
חלק ממטרות הבלוג, מי שזוכר, זה לתת לעבוד על הכסף, מקום בתוכי. מבחינה פנימית נפשית.
ניסיתי להבין מה קרה פה

ובעצם נזכרתי (כמה שעות אחרי זה - כן שכחתי) שיום קודם לכן פתאום עברתי על החשבונות שלי ושל העבודה העיקרית שלי שלי (אמרתי שאני עוסק במשהו אחר) והתברר לי שמידי חודש יש לי חור בכיס של בין 800-1100 שקל. יש כסף מיותר שאני פשוט נותן בין 800 ל 1100 שקל מידי חודש. גם זאת הייתה בומבה, שהיה קשה לי להכיל.


אז זה מוזר ששתי בומבות (בהרגשה) באו יום אחרי יום, אבל אולי זה קשור. אולי אני מתפתח בנושא הכסף ומאפשר לעצמי לראות יותר.

זה מה שנקרא

  • לקבל בובמה, 
  • לראות כוכבים
  • ו....לחשוב חיובי  :)



                                         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...