מודעה

קצת מספרים של האתר הראשי שלי ומטרות לסוף יוני

היום, שאנחנו בתחילת אפריל, ברור לי מספר מטרות להצגה.

כיום, הממוצע של האתר הראשי שלי, אתר הפיילוט שלי הוא צפיה של כ-10000 נכנסים לחודש. (לא יותר מזה).
ביקור מספר האנשים בדף הניב לי סכום כסף של כ 240$ לחודש
(כרגע אינני מציב מטרה של יחס עמודים/ נכנסים או של כמות הדפים הנצפים - זה בהמשך).


מכיוון שהזמן שלי לעסוק בתוכניות שותפים הוא מוגבל (מצד אחד), ומצד שני אני יודע יותר ממה שידעתי לפני כמה חודשים, המטרה שלי שבעוד שלושה חודשים אגיע למינימום של  13000-15000 (ליום 433- 500) נכנסים בחודש ויותר.

זוהי מטרה מוגדרת.

מבחינת צומת ברשימת המטרות שלי, אני סבור שכאשר יהיו לי 20000  צפיות בחודש (שזה סביב 667 צפיות ליום), ו/או כאשר אגיע ל 10$ ליום רק מהאתר הראשי, אז אחליט מה הלאה.

אז הנה, מטרות לחודש הקרוב....


2 תגובות:

  1. זה נחמד , אבל לא מספיק.
    אני תוך חודש בודד אחד הרווחתי 5000 דולר מאתר אחד בודד , בלי לפרסם יותר מידי , בלי להתאמץ.
    אני עכשיו מעלה הילוך ואני מאמין שאני אגיע ליעד של חצי מיליון דולר ב3 - 4 חודש , אגב תשתמש בפלטפורמות שיווק של youtube ופייסבוק.

    השבמחק
  2. קודם כל - כל הכבוד.
    ובהצלחה

    זה ממש השג משמעותי. אני אשמח שתעדכן פה או במקום אחר - אשמח לשמוע על הדרך שלך ועל ההצלחות שלך
    וכמובן ללמוד מהם איך לשפר את הרווחים הכספיים באינטרנט

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...