מודעה

קצת באסה - העניינים הולכים אבל מרגישים שהם לא הולכים

הרבה דברים שרציתי לעשות בחודשים האלה (נובמבר דצמבר) לא עשיתי. 
חבל, אבל לא נורא. 
(וחוץ מזה יש לי עוד שבוע).

היום עברתי את ה 200$. אבל אני מרגיש מבואס...
נדמה לי שבימים האחרונים חשבון הגוגל אדסנס שלי לא מפיק מספיק כסף, פחות מהממוצע. 
באמצע החודש (סביב ה 15) ראיתי שני עשוי אפילו להגיע ל 270$ וסכמתי עם עצמי שאשמח על 250 דולר. 

כרגע זה נראה שלא יתממש (אם כי כמובן שכן). זה נראה שלא יתממש בעיקר בגלל בימים האחרונים אני פחות מהממוצע שלי. 

יחד עם זאת, זה מצחיק, הרי רק לפני שבועים כתבתי פוסט על המטרות הכספית לחודש דצמבר שבו הצהרתי שאני מכוון ל 7$ ליום, ואשמח ל 8$ ליום.. ובינתים אני באמצע עם טיפה לשמונה. 

זה מצחיק, אבל כשחושבים על כסף ועל מטרות כספיות יש משהו שכנראה מייד מבלבל את המוח... כלומר יוצר הרבה בלבול. 

ובאמת קיוותי, אולי בסתר ליבי, להגיע ל 300$ כמה שיותר מהר.. והנה זה לא קורה. 
אבל מצד שני  רק לפני חודשים תכננתי את הזמן שלי להגיע ל 300$ רק בעוד כמעט שנה...

זה מצחיק...
אז מה הפואנטה של הפוסט?

אולי אין פואנטה, רק לראות שאני מאוכזב שלא בצדק...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...