מודעה

חזרתי לפרויקטים באנגלית ולעבודה באודסק

כתבתי שלקחתי קצת פסק זמן מהפרויקטי באנגלית. בזמן הזה למדתי קצת על קידום אתרים, בעיקר שיפרתי את הטעות הראשונה שלי בקידום אתרים, וגם את הטעות השנייה שלי  (אכתוב בהמשך).


שיפור רווח מאתרים באנגלית
האתרים באנגלית התחילו להשתפר מבחינה כספית, וזאת אחרי תיקון שתי הטעויות בקידום אתרים שלי. אומנם הרווח שלי מהם הוא נמוך, של כמה מאות שקלים (למעשה החודש עד היום קצת מעל 500 שח). אבל יחד עם ירידה קטנה באתרים בעברית, פתאום נראה ששווה להשקיע בהם.  (להזכיר, הכוונה לרווחי מגוגל אדסנס).

עובדים חדשים עם אודסק

אתת העובדות שפיטרתי אותה (כותבת מאמרים מאודסק), כי עשתה עבודה לא טובה, והייתה יקרה (קיבלה בהתחלה $1 לשעה ואחרי זה הורדתי לה ל $0.8), ביקשה לחזור לעבודה. יש לה פונטציאל אבל לא רציתי להשקיע בה יותר כסף, וגם קצת דאגתי לה (שצריכה כסף), אז הצעתי לה לעבוד ב $0.4. להפתעתי היא הסכימה. וזה שלח אותי למערבולת של למצוא לה עבודה ולדאוג לה לעבודה.

בנוסף, עובד אחד הפסיק לעבוד (מחפש נתונים) - זה היה עובד גרוע. ונעלם בלי להשאיר עקבות (לפחות נתן לי דירוג של 5 כוכבים).
ועובדת נוספת (מחפשת נתונים) פתאום לא יכולה לעבוד עד זמן לא ברור בהמשך.
העובד השלישי שהוא על תקן של מחפש נתונים ((ועושים עוד הרבה עבודות שירות), עובד קצת פחות.

אז הייתי צריך לעבוד ולמצוא עוד מישהו.

בקיצור קלטתי שני עובדים חדשים (אחת ישנה ואחד חדש).

אני מקווה שזוהי לא טעות לעשות את זה. הזמן יגיד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...