מודעה

חזרה מהחיים לחלל הוירטואלי

אני מסתכל ורואה שאת הפוסט הקודם, "הדבר הכי חשוב שלמדתי על יזמות ועסקים בנוגע לכסף באינטרנט", כתבתי לפני קצת יותר מחצי שנה. (למעשה, חצי שנה וחמישה ימים).  מאז במובן מסויים, הפסקתי לעבוד בכסף באינטרנט גוגל אדסנס כוד'. כן עסקתי  בהרבה דברים חשובים אחרים, שקשורים למימוש העצמי שלי, ולא קשורים לעולם הוירטואלי. 

והנה, מתברר שבמשך כל אותו זמן הכסף המשיך להיכנס. כל חודש המשיך להכנס בין 2000-3000 שח. לא הרבה, אבל יפה. באופן הזה, נדמה לי שאת העבודה שעשיתי בעבר, לפני שנה, שנתיים ומניבה כסף עכשיו, אני יכול לראות כעבודה הרווחית ביותר שעשיתי!

עכשיו אני חוזר (למעשה חזרתי כבר לפני כמה שבועות). אני מקווה שאני חוזר בוגר יותר, עם יותר אפשרויות וגמישות פנימיות לפרויקטים חדשים, ותחזוק ישנים. וכן, אני מקווה לחזור ולעדכן את הבלוג שלי. בפוסטים הקרובים אכתוב על מה עבד, מה לא עבד, ואיך אפשר להשתפר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...