מודעה

אני מומחה oDesk ואלונס (הקורס בקרוב)

על אתר אודסק ניתן לקרוא באתר מדריכים. מדובר באתר מצוין (עד עכשיו) שמאפשר לשכור פרילנסרים ברמות שכר שונות (גם מחירים מאוד נמוכים לשעה או לפרויקט). זהו האתר שדרכו אני עושה כסף באינטרנט בכלל ועבודה עם גוגל אדסנס בפרט.


כתבתי בעבר על המדריכים הקיימים לאודסק והמחסור של מדריכים טובים.

לפני כמה ימים קיבלתי פניה מאודסק אם אני מוכן להצטרף כמרצה או כמשתתף בפנאל בכנס אודסק של אודסק שיערך בתל אביב וזה תמורת חשיפת העסק שלי.  זו לשון המייל

Share your stories at Elance-oDesk events in Tel Aviv!


Hi


Because you're such an experienced oDesk user, I'd like to offer you the opportunity to speak at one of the upcoming events of our Meetup group: "Next Generation Startup - Tel Aviv".



You're invited to join as a guest speaker or panelist and get the opportunity to introduce yourself and your business to our community of entrepreneurs, all working in the Tel Aviv / Hasharon area.



If you're interested, please reach out to me by email or mobile to work out the details!


Email:
Mobile:


אז עכשיו אני מומחה אודסק :)
אז זה נכון שהביקורות שלי מהעובדים שלי מעולות, אני בסך הכל בוחר עובדים טובים, שהוצאתי כבר לא מעט כסף באתר, ושבאופן כללי אני יודע להתנהל טוב באודסק.
יחד עם זאת... מובן שאינני מעולה עדיין באודסק.

ועכשיו אני חושב על נושא אחר שאני חושב עליו לעתים קרובות בנושא של הוראה בכלל והוראה של כסף באינטרנט:
הרי לכאורה אני יודע על אודסק, מספיק בשביל לעשות קורס אודסק, ולגבות עליו לא מעט כסף (בטח אם אני מוכר אותו לארגונים), ולכאורה אני יכול לעשות מזה כסף.
מובן לא אעשה זאת כי אינני מרגיש שזה הוגן שאני זה שאעשה זאת (בסך הכל אינני יודע עדיין לעשות פי 18 רווחים מכמה שאני מרוויח מהעובדים - שזה המדד שלי להעסקת עובדים טובה).

ושוב, אני חושב על כל אותם מורים לכסף אינטרנט שפגשתי אשר מלמדים דברים שהם יודעים אותם קצת ועושים את הכסף שלהם מלימוד ולא באמת מהדבר אותו הם מלמדים (תוכניות שותפים, איביי, דרך סודית,...)

אז לא, אני לא פותח קורס אודסק, אבל זה מעניין להסתכל על הדברים בפרספקטיבה הזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...