מודעה

סיכום יוני 1 -סיכום כספי לפי שתי קטיגוריות

החודש הרווחתי שוב מעל 3500 שח תוך כדי גירוד ה 4000 שח לחודש. לא כסף, אבל בהחלט מעבר למצופה. מבחינה כספית אני שמח. למעשה כל דבר מעל 3000 שח היה עושה אותי שמח מכיוון שכרגע הכיוון להתבסס על מעל 100 ליום. חשוב לראות את החלוקה הפנימית של הכסף הזה


מבחינת החלוקה הפנימית - שזה משמעותי להמשך

אתרים מסוימים בעברית שעבדו בעבר ממשיכים לעבוד. אותם טיפה הרחבתי ומבחינה כספית הדבר הנכון הוא להרחיב אותם. יחד עם זאת לא אשקיע בהם יותר מידי כי לא שם העניין שלי.

אתרים באנגלית הניבו לי מעט מאוד (פחות מ 7%). פה אני מרגיש שהמקום שלי להמשיך לקחת צד לאחור ולנסות להבין למה זה לא הולך. כי פה זה האתרים שבעבר הושקעו מאוד (לא החודש), ומעסיקים מיקור חוץ. פשוט לא עובדים...

אתרים חדשים נוספים בעברית - גם כאלה שהשקעתי בהם בעבר - לא הניבו כמעט כלום.

בעיית  SEO
באתרים החדשים אני מזהה בעיית SEO קשה. אני חושד שהבעיה נובעת משתי סיבות שאני אצטרך החודש לעסוק בהם (או לפחות באחד מהם)

  1. בעיית מהירות האתרים - האתרים באנגלית והאתרים החדשים בעברית בנויים חלקם בדרך חדשה עבורי שבמבחן התוצאה הם עולים יותר לאט
  2. בעיית התאמה לנייד - אני רואה שהם מותאמים לנייד, אבל לא בטוח שבאופן הטוב ביותר (גם בגלל בעיית מהירות). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...