מודעה

סיכום מאי 3 - העסקת מיקור חוץ - עובדים באודסק

בהרבה הדרכות, וובינרים, טקסטים שקראתי מדובר על לתת עבודה לפיליפינים והם כבר יעשו את העבודה. באופן אמיתי וכן אני יכול להגיד שזה לא מה שקורה לי, הסיפור לא כל כך פשוט. או במילים אחרות זה לא קל קל כמו שזה נדמה

אני מעסיק עובדי מיקור חוץ דרך אודסק (אתר מצויין), ומדובר על משהו שצריך לנהל אותו, ולפחות כרגע (ויש לי כבר ניסיון), אני לא רואה מהפירות של העבודה שלהם כסף ממשי. כן, עם עובדים, אבל הם לוקחים מלא אנרגיה, והתוצאות של העבודה ממש לא מניבות כסף משמעותי (בקושי מכסות את העלויות).

נשארתי עם (משרות חלקיות)
  • כותבת אחת מצויינת יחסית למחיר שהיא מקבלת. 
  • כותבת שהייתה טובה, אבל התחילו לה סיפורים 
  • כותבת שהייתה פעם טובה, שאני מנסה לכתוב איתה ספר באמזון
  • שלושה בנגלדשים, אחד מהם טוב, השני מייגע, והשלישי ממש לא ברור לי למה הוא לא עושה עבודה טובה
כולם במחירים מאוד נמוכים. 

אחרי שאלמד קצת יותר ואצליח קצת יותר באתרים בעברית אעסיק יותר עובדים באודסק. כרגע אני מרגיש שהעבודה שהם עושים לא מספקת אבל אינני יודע איך לעשות אותה שתהיה מספקת ושתניב כסף. אני מנסה, אבל עדיין לא מצאתי את דרך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...