מודעה

התמחות בנושא אחד - כסף באינטרנט גוגל אדסנס


קראתי לא מעט מסעות, בלוגים שקשורים לכסף באינטרנט בעברית ובאנגלית, ישנה תופעה שראיתי שחוזרת על עצמה:
  • אנשים מתחילים להרוויח כסף - עושים כסף
  • לאחר זמן הם משנים למשהו אחר... יותר רווחי. 
  • ואז ליותר רווחי
  • ואז מעדכנים פחות
  • ואז, כנראה.. פורשים
התופעה הזאת היא נראית לי כחוזרת על עצמה, למרות שלא עשיתי שום מחקרים סטטיסטיים. 

 בשבועות האחרונים הבנתי משהו חשוב: יש הרבה מאוד תוכניות שותפים, יש אינספור דרכים להרוויח כסף באינטרנט אבל צריך להתמחות באחת, להרוויח ממנה כסף מכובד ורק אז להמשיך הלאה. 

כן, כמובן, בהתחלה צריך להתנסות בהרבה תוכניות שותפים, אבל אחרי שבוחרים כדאי להתמקד באחת מהן במיוחד, להתמתחות, לדעת לעשות כסף ממנה. 


לפני כמה שבועות גוגל אדסנס שלחו אימייל שבו הם מזמינים לאירוע שיתקיים בשביל ללמד יותר משווקי גוגל אדסנס.  כמובן שאני לא אגיע (אין מה לדאוג :).

אני חושב שאני צריך להגדיר את ההתמחות שלי כהתמחות עם בגוגל אדסנס, ועכשיו כשהגדרתי את זה לעצמי אני צריך לחשוב להתמקד. כי יש הרבה מאוד דברים מיוחדים (ידע מיוחדות) שקשור בלהתתמחות בכסף באינטרנט באמצעות גוגל אדסנס.

עשיתי רשימה, ואם תהיה דרישה אפרסם אותה.

בכל מקרה, משהו בי מתמקד יותר. זה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...