מודעה

תחילת סיכום חודש מרץ - 293$+ לחודש מרץ

עדכון. בסופו של דבר במרץ הרווחתי 293$

מבחינת תוכנית שותפים של גוגל אדסנס, ההכנסות לחודש מרץ מסתכמות מחר בבוקר. יחד עם זאת, כבר עכשיו אפשר להגיד שהחודש הרווחתי הכי הרבה עד כה. מעל ל 9$ ליום (9.33) ועד היום הרווחתי 280 דולר לחודש מרץ.

אינני יודע בדיוק להגיד מדוע הקפיצה העצומה הזאת מ 188$ בחודש הקודם, יחד עם זאת
  • בחודש פברואר הרווחתי (כאמור) 188$
  • בחודש ינואר הרוותי 128$ (אז גוגל אדסנס הורידה את הדירוג שלי באיזו שהיא צורה)
  • בחודש דצמבר הרווחתי 228$
  • בחודש נובמבר הרווחתי 217$
  • ולפני זה הרווחתי הכי פחות .
אפשר לראות את העליה החודש כהמשך חודש דצמבר נובמבר. הזמן יגיד....

בחודש הקודם הצבתי את המטרה של להרוויח מעל 200$ עד לסוף יוני. ואז להמשיך את המטרות. אני מרגיש שאם אבסס את עצמי עד סוף יוני מעל 250$ ואפגוש את ה 300$ +  זאת בהחלט תהיה הצלחה גדולה. 

בכל מקרה, השלב הבא הוא סוף יוני. 
לפני שבועים שלושה הרגשתי שאני רוצה לשפר מאוד את האתר הראשי שלי כך שהרוויח ממנו יותר כסף באינטרנט, אבל אז הבנתי שאין לי את האנרגיה לזה בדיוק. אז המשיך כפי שהמשכתי. יחד עם זאת יש לי כמה החלטות של דברים לעשות... אכתוב אותם בהמשך. 


כמו כן, אני מרגיש שכדאי שאכתוב שוב מדוע אני רוצה להיות בתוכניות שותפים, מה זה נותן לי, מה המטרה שלי, מעבר לכסף באינטרנט וכן מה המשימות שלי וןהמטרות שלי לחודשים שלושה הקרובים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...