מודעה

מערכת יחסים חדשה - הצהרת כוונות בזמן

עכשיו 20.2.13 
אני רואה שבעצם הדברים שרציתי שיקרו השנה (נניח מספטמבר אוקטובר) עדיין לא קרו. 
אני כל הזמן עסוק, עסוק בדברים אחרים. שהם לא כסף באינטרנט. 

באופן כללי, אני לוקח את החצי שנה הקרובה שלי לטפח גם את הכסף באינטרנט. 

כתבתי בעבר שאין לי זמן לזה וגם עכשיו אני כותב את זה. (כמה מבאס).
אבל בכל זאת עכשיו אני מפנה יותר זמן. זה נכון שעוד שבועים יהיו לי שבועים שלא אוכל להתעסק עם זה (דברים שנקבעו מראש), אבל אני רוצה לפחות לתת עבודה של 8 שעות בשבוע בחצי שנה הקרובה. 
יש לי יום אחד שיכול לקחת 4-5 שעות, ושער הימים יכולים לקחת את השאר. 

אני כותב 4 שעות בשבוע, אבל אני רוצה למקד את זה ביותר דברים. כלומר בכמה כסף זה אומר ובמיוחד באיזה פרויקטים אני רוצה לעשות. 
את הפרויקטים התחלתי לכתוב לעצמי,  אני אכתוב אותם פה בהמשך. 
גם לגבי הכסף אכתוב. 

אני רוצה לכתוב לפחות פעם בשבוע, מה קורה עם ההתקדמות שלי, במשך החצי שנה הקרובה. 
נראה איך דברים יתפתחו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...