מודעה

שני כיווני מחשבה לשבועות הקרובים

יש לי כמה כיוונים של מחשבות לגבי כסף באינטרנט, ומה אני רוצה לעשות בהמשך.

ראשית ברור לי כמה דברים שאני לא רוצה לעשות כרגע: לא רוצה להתעסק ברשימות תפוצה או לחילופין בכל מיני השקות מוצרים למינהם. אני יודע שתמיד אומרים ששם הכסף הגדול, אבל הכסף הגדול שלי כרגע לא שם. אני ממשיך בדרכי.

אז מה כן..
דבר ראשון אני רוצה לטפח את האתר המשני שלי זה שכתבתי עליו בזמן האחרון שמכניס לי טיפה כסף, הוא על ביטויים מאוד תחרותיים ואני אנסה לכתוב את האתר כמכוון למילים עם זנב ארוך. .
כלומר להמשיך ולבנות את האתר הזה ולראות אם הוא יתפוס יותר מקום במנועי חיפוש
בשלב זה אני לא הולך "לשווק אותו" לעשות לו קידום אתרים ועוד - אלא פשוט לבנות אותו

דבר שני, אני רוצה לקח את אתר הפיילוט שלי, ולעבוד איתו חכם. דהיינו:

  • לקדם בו ביטויים שמניבים יותר כסף
  • להשתמש בדפים שגוגל מקדם (בטעות) ולעשות אותם ליותר משמעותיים
  • דבר נוסף, שאני לא יודע לנסח אותו, אבל אולי אדע בהמשך
אז נראה לי שבשבועות הקרובים אני אשקיע כמה שעות לטובת העניין (אולי 3-10 שעות שבועים בשבועות הקרובים) ואז אולי יתברר לי מה אני רוצה להמשיך ולעשות מבחינת כסף באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...